جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

برخورد با تالارهای پذیرایی متخلف در رشت | ۲ تالار متخلف پلمب و به ۳۹ واحد هم تذکر داده شد!

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در راستای برخورد با صنوف متخلف در شهرستان رشت ۲ واحد تالار پذیرایی متخلف پلمب و به ۳۹ واحد هم تذکر داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در راستای برخورد با صنوف متخلف در شهرستان رشت ۲ واحد تالار پذیرایی متخلف پلمب و به ۳۹ واحد هم تذکر داده شد.

سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار داشت: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پلیس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از ۴۱ تالار پذیرایی در شهرستان رشت بازدید کردند، افزود: در این راستا به ۳۹ واحد تذکر ابلاغ و ۲ واحد تالار پذیرایی هم به دلیل‌ عدم رعایت ضوابط و مقررات و توجه به تذکرات پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ سلامتی مردم اشاره کرد و اذعان داشت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی معرفی شدند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share