مدیرکل راهداری گیلان:

ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۲۰ سانت رسید | برفروبی ۱۳۶ کیلومتر باند در این محور

برف هم اکنون در مناطق کوهستانی شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و رودسر می‌بارد و جاده‌های این مناطق را سفیدپوش کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فریبرز مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: در محورهای ماسال – گیلوان، بلوردکان – خصیب دشت، اسالم – خلخال، پونل – خلخال، حشمت آباد – قوشه لانه و ویه – کلیشم بارش خفیف برف داریم.

وی با اشاره به بارش شدید برف در محور سیاهکل دیلمان، افزود: ارتفاع برف در این محور به ۱۵ سانت رسیده؛ همچنین ارتفاع برف در قوشه لانه رودبار به حدود ۱۵ سانت می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ارتفاع برف در دو محور اسالم – خلخال و پونل – خلخال به ۲۰ سانت رسیده است، تصریح کرد: ارتفاع برف در محور بلوردکان خصیب دشت ۱۲ سانت و دو محور ماسال گیلوان و حشمت آباد قوشه لانه پنج سانت گزارش شده است.

مرادی، ارتفاع برف در گردنه الماس محور پونل – خلخال را ۴۰ سانت و گردنه حیران محور آستارا – اردبیل را ۲۰ سانت دانست و خاطرنشان کرد: محور کوهین نیز سفیدپوش شده است.

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی بارش باران داریم، ادامه داد: ترافیک در کلیه محورهای استان در جریان است.

مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به انجام عملیات برفروبی در سه محور اسالم – خلخال، پونل – خلخال و سیاهکل – دیلمان، یادآور شد: تاکنون ۱۳۶ کیلومتر باند به حجم ۱۷۰ هزار مترمکعب برفروبی شده است.

وی از مردم خواست برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

Share