همزمان با روز گرامیداشت آتش‌نشانی و ایمنی؛

مراسم تقدیر از پرسنل آتش‌نشانی و اورژانس منطقه آزاد انزلی برگزار شد

مراسم تقدیر از پرسنل آتش نشانی و اورژانس ایستگاه منطقه آزاد انزلی با حضور علی اوسط اکبری مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با هفتم مهر ماه روز گرامیداشت آتش‌نشانی و ایمنی مراسم تقدیر از پرسنل آتش نشانی و اورژانس ایستگاه منطقه آزاد انزلی با حضور علی اوسط اکبری مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و خدمات آتش نشانان بیان کرد: شغل آتش نشانی با عشق گره خرده و آتش‌نشان بی‌پروا و با شجاعت به دل آتش و حادثه‌ها میروند و جان خود را سپر بلای هم نوعان میکنند.

اکبری مقدم در ادامه با اشاره به از خود گذشتگی علی لندی نوجوان خوزستانی افزود: علی لندی با درک صحیح از دلاورمردی‌های آتش نشانان و ابراهیم‌وار دل به حریق زد و در این مسیر جاودانه شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: حرفه و شغل شما بسیار متمایز است از اینرو ما تلاش میکنیم امنیت شغلی و رفاهی پرسنل آتش‌نشان و اورژانس افزایش یابد.

Share