رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

دستگیری زوج قاچاقچی حامل ۲۴ کیلو موادمخدر در محور رودبار به رشت!

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از دستگیری یک زوج قاچاقچی در محور «رودبار به رشت» و کشف ۲۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو آن‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از دستگیری یک زوج قاچاقچی در محور «رودبار به رشت» و کشف ۲۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو آن‌ها خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده اظهار داشت: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل موادمخدر در محور «رودبار به رشت» در حال تردد است، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با استقرار نامحسوس در این محور، خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۲۴ کیلوگرم نوع تریاک در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان داشت: متهمان ۳۱ و ۳۴ ساله این پرونده که یک زوج هستند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه موادمخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با آن دو چندان می‌سازد، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های نیروی انتظامی قرار دارد.

سرهنگ احمدپور در پایان علاوه بر تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها نسبت به رفتارهای فرزندان خود از آن‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share