آیت الله فلاحتی: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون در هیچ عرصه ای توقف نداشته است

دیدار رئیس سازمان بسیج و معاون ستاد کل نیروهای مسلح با امام جمعه رشت

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با سردار علی عبدالهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی رزمندگان ما از آموزش نظامی لازم برخوردار نبودند اما به مرور در میدان نبرد نقش تعیین کننده ای را ایفا کردند.

وی به تحقق انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) اشاره کرد و افزود: تمدن سازی اسلامی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است که توسط امام(ره) پایه گذاری شد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه از بین بردن حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی گام نخست برای ایجاد جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: تمدن سازی اسلامی بر محور دین و دانش تحقق پیدا می کند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون در هیچ عرصه ای ایستایی و توقف نداشته اما تا رسیدن به قله های رفیع فاصله داریم.

وی به نگاه رهبران دنیا به نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی بر مبنای عدالت به علاوه جمهوریت و اسلامیت تحقق پیدا کرده است.

ملت ایران پیروز میدان ناتوی فرهنگی دشمن است

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح نیز در دیدار مذکور به دستاوردهای فوق العاده انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: آنها که موفقیت ایران اسلامی را درک نکردند در بمباران تبلیغاتی دشمن قرار دارند.

سردار علی عبدالهی با بیان اینکه ایران اسلامی در بسیاری از زمینه ها در لبه دانش حرکت می کند، تصریح کرد: در حوزه های دفاعی و امنیتی کشور به خودکفایی رسیده ضمن اینکه عرصه های علمی، اجتماعی و فرهنگی ایران اسلامی فوق العاده است.

وی به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در ساخت زیردریایی و هواپیما اشاره کرد و افزود: شهید تهرانی مقدم تعریف می کرد به ما حتی اجازه یادگیری پرتاب موشک را نمی دادند اما وقتی مستشاران از ایران خارج شدند به فناوری ساخت موشک دست پیدا کردیم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حفظ خاکریزها به معنای پیروزی در میدان نبرد است، بیان کرد: امروز ملت ایران در هجمه و ناتوی فرهنگی دشمن توانسته خاکریزها را حفظ کند و پیروز میدان با استکبار است.

نیروهای سپاه و بسیج اهل عمل در حراست از دین و نظام الهی هستند

آیت الله رسول فلاحتی شامگاه سه شنبه در دیدار با سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آشنایی با کارکرد بسیج از ابتدای تشکیل آن توسط امام(ره) اظهار کرد: نیروهای بسیجی و سپاه در راستای منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

وی در ادامه به شجره طیبه صالحین در بسیج اشاره کرد و افزود: صالحین ظرفیت خوبی است و باید روی آن تلاش داشته باشیم.
امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروهای بسیجی و سپاهی در با جانفشانی در دوران دفاع مقدس از نظام اسلامی پاسداری کردند، تصریح کرد: نیروهای بسیج و سپاه اهل عمل در حراست از دین و نظام الهی هستند.

بنیان فکری نیروهای بسیجی در شجره طیبه صالحین قوام می گیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در دیدار مذکور نیز به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت: بنیان فکری نیروهای جوان و بسیجی در شجره طیبه صالحین قوام می گیرد.

سردار غلامحسین غیب پرور به تاکید مقام معظم رهبری در تشکیل بسیج ده ها میلیون نفری اشاره کرد و افزود: نقش استادان شجره طیبه صالحین در ساماندهی نیروهای جوان مومن انقلابی و پای کار بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به دیدار خود با نماینده ولی فقیه در گیلان، بیان کرد: بر ما تکلیف است که خدمت علمای دین حضور پیدا کنیم.


Share