چند انتصاب در بنیاد شهید گیلان

محسن کاظمیان به عنوان سرپرست جدید معاونت تعاون بنیاد شهید گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه روسای جدید ستادی که روز دوشنبه ۲۰ دی ماه ۹۵ برگزار شد، اظهار کرد: خادمان در بنیاد شهید به یک اصولی اعتقاد دارند که در رأس آن رضای خداوند متعال قرار دارد.
به گزارش ایثار گیلان،پاکاری اخلاص، لیاقت و احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را سه شاخصه مهم در مدیران فعال این حوزه برشمرد و ادامه داد: مدیرانی را که به این شاخصه ها پایبند نباشند، موفق نخواهند شد.
پاکاری در ادامه، فعالیت درحوزه فرهنگ و شهادت را از نیازهای اصلی کشور عنوان کرد و افزود: مسیر ارتقاء و تکامل برای کارکنان باید ترسیم شود و خدمت به ایثارگران باید در رأس عملکرد همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.
در پایان این مراسم،محسن کاظمیان به عنوان سرپرست جدید معاونت تعاون ،جلال لطفی به عنوان سرپرست اداره آموزش،پیمان زارع به عنوان سرپرست اداره ورزشی اردویی،عاطفه ربانی سرپرست اداره مددکاری و علیرضا حسینی به عنوان سرپرست جدید اداره ارتباطات و مراجعات بنیاد استان توسط مدیرکل منصوب شدند و از زحمات روسای قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

Share