استاندار گیلان در دیدار با معاون منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب مطرح کرد؛

نگاه مثبتی نسبت به مهندس حسینی وجود دارد/ روند رو به رشد شاخص‌های توسعه‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان در دیدار با معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب از ارتقاء شاخص‌های توسعه‌ای در گیلان خبر داد و افزود: طبق گزارش‌های مرکز آمار در دولت تدبیر شاهد ارتقاء شاخص‌های توسعه‌ای گیلان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی نجفی در دیدار با معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب که به منظور تکریم و معارفه مدیر کل جدید آب و فاضلاب شهری در استانداری برگزار شد با اشاره به سابقه خوب خدمتی مدیر کل جدید آب و فاضلاب شهری اظهار داشت: الحمدالله نگاه مثبتی نسبت به مهندس حسینی وجود داشته و باتوجه به تغییر حوزه مدیریتی از شهرستان به استان باید با پشتکار قویتر، با جدیت و با مهر و عطوفت وارد عرصه شود.

%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c_0

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در دوران مدیریت قبلی آب و فاضلاب شهری اظهار داشت: انتظار داریم ,وزارت نیرو حمایت‌های جدی‌تری از مدیر آب و فاضلاب استان صورت گیرد و تا اقدامات خوب آغاز شده در این شرکت با قوت و جدیت پیگیری و ادامه یابد.

نجفی گفت: در دولت تدبیر و امید بر طبق گزراش‌های مرکز آمار ایران شاهد رشد شاخص‌های توسعه‌ای در بخش های مختلف استان هستیم.

گیاهی معاون وزیر نیرو نیز در این نشست با بیان اینکه وزارت نیرو در قالب ۹۰ شرکت صنعت آب و فاضلاب را اداره می‌کند افزود: از این آمار ۳ شرکت در بخش دولت و ۵۹ شرکت با سیستم غیر دولتی اداره می‌شوند.

وی از بهره‌مندی ۵۰ میلیون نفری در بخش آب شهری و ۲۰ میلیون نفر در آب روستایی خبر داد و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ۹۹٫۵ درصد کیفیت آب در مجموع شهرها و ۹۶٫۵ درصد کیفیت در آب روستایی مطلوب است.

Share