مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان اظهار کرد:

بهره‌مندی کارفرمایان خوش حساب از بخشودگی جرایم بیمه ای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت :کارفرمایان خوش حساب بمنظور برخورداری ازبخشودگی جرائم بیمه ای تا ٢۶ شهریور ماه فرصت دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،جمیل حق پرست با اشاره به طرح بخشودگی جرائم بیمه ای برای کارفرمایان خوش حساب که از اواخر خردادماه سالجاری عملیاتی شده است اظهار کرد :طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب به پیشنهاد سازمان و در راستای برنامه های حمایتی تامین اجتماعی از واحدهای تولیدی،صنعتی و همسو با سیاستهای کلان کشوری در زمینه اقتصاد مقاومتی است و صرفاً مجموعه هایی را شامل می‌شود که بدلایل خاص ازجمله حوادث غیرمترقبه، شرایط ناشی ازتحریم‌ها و نوسانات نرخ ارز دچار بحران۶۸۹۷۵ شده‌اند.

وی ادامه داد: براین اساس کارفرمای خوش حساب که قادر به استفاده ازاین طرح می‌باشد به کسی اطلاق می‌شود که حداقل ظرف ١٨ ماه قبل از بحران دارای ١۶ ماه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: گواهی تایید بحرانهای ارزی و شرایط ناشی از تحریم ها ازمراجع مربوطه یکی ازمدارک لازم و اولیه برای بهره مندی ازاین طرح است.

حق پرست با تاکید به فرصت سه ماهه تعیین شده برای کارفرمایانی که پیش ازابلاغ این طرح دارای بحران بوده اند، آخرین مهلت برخورداری و اقدامات اداری لازم دراین خصوص را ٢۶ شهریور ماه اعلام کرد و افزود: از کارفرمایان مشمول دعوت می کنیم بمنظور برخورداری ازاین فرصت طی روزهای باقیمانده ( لغایت ٢۶ شهریورماه ) به شعب استان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: درحال حاضر ٣۶ هزار کارفرمای گیلانی بیش از٣ هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال به تامین اجتماعی استان بدهکار هستند.

tel final1

Share