حاجی پور: از انتخاب شهردار رشت كه فرد لايق و خستگي ناپذيري است ابراز خرسندي مي كنم

دو ماه آینده اتفاقاتی در رشت رقم خواهد خورد که همه شهروندان را شاد می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاجی پور گفت: به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی از انتخاب شهردار رشت که فرد لایق و خستگی ناپذیری هستند ابراز خرسندی می کنم زیرا ایشان جزء معدود افرادی می باشند که هم علمی هستند و هم اجرایی و در همین مدت کوتاه نیز خدمات خوبی از سوی ایشان شروع شده است ،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به منظور بررسی مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی و همچنین معضلات حمل و نقل درون شهری نشستی با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت برگزار شد.

nbra5 در این مراسم حاجی پور رییس شورای اسلامی شهرستان رشت رانندگان تاکسی را قشر زحمتکش جامعه عنوان نمود و گفت: شما عزیزان که صبح قبل از طلوع خورشید از منزل بیروی می آیید و تا شب برای تامین معاش خانواده تلاش می نمایید ، ارج و مقامتان بسیار والا و ارزشمند است .
وی افزود: به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی از انتخاب شهردار رشت که فرد لایق و خستگی ناپذیری هستند ابراز خرسندی می کنم زیرا ایشان جزء معدود افرادی می باشند که هم علمی هستند و هم اجرایی و در همین مدت کوتاه نیز خدمات خوبی از سوی ایشان شروع شده است ،
حاجی پور تصریح نمود : یکی از اقدامات خوب شهردار رشت برگزاری چنین نشستی با رانندگان محترم تاکسی می باشد تا از نزدیک با این عزیزان روبرو شویم و در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گیریم.
وی افزود : رانندگان تاکسی با وضعیت نامطلوب ترافیکی این شهر تلاش می کنند که به بهترین نحو به مردم خدمات ارائه نمایند و این بسیار حائز اهمیت می باشد ، علاوه بر اینکه در سازمان تاکسیرانی با رانندگان متخلف برخورد می شود رانندگان تاکسی که خدمت صادقانه ارائه می نمایند نیز مورد تشویق قرار میگیرند.
حاجی پور با بیان این مطلب که در بسیاری از مواقع افرادی سعی می کنند که سطح رانندگان تاکسی را پایین آورند افزود : باید شأن و کرامت این عزیزان حفظ گردد و این فرهنگ را اشاعه دهیم که این افراد جزء بازوان قدرتمند حمل و نقل درون شهری می باشند و اگر یک روز کار نکنند اتفاقات بدی در این شهر رخ خواهد داد.
وی تصریح نمود : شرافت ، انسانیت و تربیت خانوادگی تاکسی داران موجب می گردد که اینان را به عنوان افرادی امین بشناسیم و خواسته های به حق آنان را پاسخگو باشیم .
حاجی پور گفت : اگر می خواهیم شهری آباد داشته باشیم باید از خواسته های شخصی خودمان بگذریم و در جهت تامین منافع عمومی گام بر داریم و انشاء الله ظرف دو ماه آینده اتفاقات بسیار خوبی در این شهر رقم خواهد خورد که همه شهروندان را شاد می نماید.
حاجی پور خواستار افزایش کارهای فرهنگی در زمینه حمل و نقل درون شهری شد و خاطر نشان کرد : باید تلاش کنیم تا این ناوگان را به مردم بشناسانیم .

Share