عزیزی عضو شورای شهر رشت:

وضعیت آسفالت کوچه‌های رشت بسیار نامناسب است | عباسی در عمل ثابت کرد که اعتقادی به جایگاه شورایی ندارد

عضو شورای شهر رشت گفت: متاسفانه اسدالله عباسی استاندار پیشین گیلان در عمل ثابت کرد که اعتقادی به جایگاه شورایی ندارد و انتظار داریم استاندار جدید به این مسئله نگاه بهتری داشته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: روز گذشته از خبری مبنی بر کشتار یکصد نوزاد بی‌گناه توسط رژیم غاصب اسرائیل مطلع شدیم که طی همین چند روز اخیر به دنیا آمده بودند و این اقدام جنایتکارانه، تاییدی بر مظلومیت ملت بی‌گناه فلسطین و لبنان و خوی وحشی‌گری صهیونیست است.

وی با بیان اینکه غده سرطانی اسراییل در سکوت جوامع مدعی دموکراسی مشغول جنایت‌های غیرانسانی است افزود: عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ را تبریک عرض می‌کنم و بسیاری از کشورهای سنی‌نشین با افتخار از این اقدام یاد کردند و حتی به مذهب شیعه پیوستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تبریک هفته ناجا بیان کرد: محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت سال‌ها در لباس مقدس نیروی انتظامی مشغول فعالیت بوده که این هفته را به وی و دیگر نیروهای پرتلاش ناجا تبریک می‌گویم.

عزیزی به مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: متاسفانه اسدالله عباسی استاندار پیشین گیلان در عمل ثابت کرد که اعتقادی به جایگاه شورایی ندارد و انتظار داریم استاندار جدید به این مسئله نگاه بهتری داشته باشد و یقینا با مشارکت و نظارت شوراها بسیاری از مشکلات کنترل و برطرف می‌شود.

وی با مخاطب قرار دادن شهردار رشت افزود: وضعیت آسفالت کوچه‌های رشت بسیار نامناسب است و بنده بارها چندین مورد را به شهرداران مناطق در این باره اطلاع دادم و ان‌شاءالله هر چه سریعتر این دغدغه برطرف شود.

عزیزی با قدردانی از تلاش‌های شهردار رشت پیرامون رفع مشکل پل عابر جانبازان تصریح کرد: هنوز درباره دیگر پل‌های عابر پیاده مکانیزه اقدامی انجام نشده و همچنین درباره پارک جنگلی لاکان نیز امیدواریم که هر چه سریعتر تعیین تکلیف و شاهد اجرای طرح‌های گردشگری رفاهی در آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه میدان فرزانه رشت همچنان بلاتکلیف است گفت: رفع مشکل این میدان در اسرع وقت از مطالبات شهروندان و مورد تاکید اعضای شورا است.

Share