عضو شورای شهر رشت مطرح کرد:

شورای شهر رشت در مسیر بی‌برنامگی پیش می‌رود|بیان مشکلات تکراری کمکی به این شهر نمی‌کند

مجید عزیزی در جلسه علنی شورای شهر رشت که با دعوت از سه نمایندگان شهر رشت در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری جهت مشکلات شهر عصر شنبه برگزار شد گفت: متاسفانه در برنامه‌های شورا مدیریتی وجود ندارد و در واقع شورا بی‌برنامه حرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید عزیزی در جلسه علنی شورای شهر رشت که با دعوت از سه نمایندگان شهر رشت در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری جهت مشکلات شهر عصر شنبه برگزار شد گفت: متاسفانه در برنامه‌های شورا مدیریتی وجود ندارد و در واقع شورا بی‌برنامه حرکت می‌کند.

عضو شورای شهر رشت افزود: در جلسه امروز که هدف از حضور نمایندگان کمک گرفتن در خصوص موضوعات خاص بخصوص پروژه‌هایی که قابلیت استفاده از بودجه‌های ملی را دارد متاسفانه همکاران به کلی گویی و تکرار مکررات روی آورده و مواردی مطرح شده که همگی از این مشکلات با خبرهستند.

وی با بیان اینکه که معتقدم باید چندپروژه مشخص و بصورت تخصصی مشکلات مربوط به آن تبادل نظر و راهکار حل آن مشکل بررسی و تصمیم گیری شود، اظهار داشت: طبق روال گذشته جلسه امروز با نمایندگان هیچ خروجی نداشت.

عزیزی با بیان اینکه بیان مشکلات تکراری کمکی به این شهر نمی‌کند، گفت: در جلسه امروز دوستان شورا از هر جا هر چه خواستند گفتند و زمان برای نمایندگان نماند و در نهایت بدون خروجی خاصی جلسه پایان یافت.

Share