نخست وزیر جنایتکار اسرائیل؛

نتانیاهو: السنوار به دست نیروهای ما کشته شد | حماس در غزه حکومت نخواهد کرد

نتانیاهو اظهار کرد: جنگ هنوز تمام نشده است. السنوار ترور شده است اما ماموریت هنوز تمام نشده است. حماس از این پس در غزه حکومت نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای ارتش این رژیم درباره ترور یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس، آن را تایید کرد.

نتانیاهو مدعی شد: سنوار حذف شد اما ماموریت ما تمام نشده است و باید اسیران را برگردانیم. کار تمام نشده است!

وی در ادامه خطاب به حماس مدعی شد: ربوده‌شدگان را آزاد کنید و ما اجازه می‌دهیم زنده بمانید. حماس دیگر در غزه حکمرانی نخواهد کرد. خاورمیانه حالا فرصت متوقف کردن محور شرارت و ایجاد صلح و سعادت را دارد. برای همه روشن شده که چرا هنوز جنگ متوقف نشده است. تا آزادی اسیران با تمام قدرت ادامه خواهیم داد.

نخست وزیر اسرائیل گفت:ما در جنگ موجودیتی هستیم و در برابر ما چالش‌های بزرگی وجود دارد.  نور بر تاریکی در غزه و بیروت و خاورمیانه پیروز خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی پیش به طور رسمی مدعی ترور یحیی سنوار در عملیاتی در روز چهارشنبه در جنوب نوار غزه شد.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که اولین آزمایش “دی ان ای” انجام شد و تایید می کند که یحیی السنوار شهید شده است.

وزیر دفاع اسرائیل در مرز نوار غزه گفت: امروز اسرائیل به درگیری طولانی مدت با یحیی سنوار پایان داد. قتل سینوار پیامی به خانواده های کشته شدگان و ربوده شدگان است که ما هر کاری برای آنها انجام می دهیم.

Share