اظهارات عباسی درباره یک پروژه تاریخی!

عدم تکمیل پروژه راه املش – شلمان به دلیل کمبود مصالح پذیرفته نیست!

استاندار گیلان با بیان اینکه عدم تکمیل پروژه راه املش شلمان به دلیل کمبود مصالح به هیچ عنوان پذیرفته نیست، گفت: در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان مشکل مصالح وجود ندارد و اگر در جایی مشکلی پیش آمد سریعا این مشکل حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان املش که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با بیان اینکه مدیران شهرستانی خط مقدم حل مشکلات هستند، اظهار کرد:  برای انجام هر کار عمرانی که ممکن است منجر به قطعی آب، برق و یا گاز شود به مردم اطلاع رسانی شود تا برنامه‌ریزی لازم انجام شود از این رو نباید بدون اطلاع قبلی آب، برق و یا گازی را قطع کنیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به احداث مخزن ذخیره آب در شهرستان املش گفت:برای احداث مخزن آبی شهرستان املش باید از همه ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببریم زیرا مردم این مناطق و روستاها با ضعف آب مواجه هستند.

استاندار گیلان یکی از اولویت‌های شهرستان املش را مسئله آب دانست و بیان کرد: اولویت اصلی در شهرستان املش مسئله حل مشکل ضعف آب است که باید سریعاً به آن رسیدگی شده و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

عباسی با بیان اینکه باید مسکن در طرح نهضت ملی و مسکن مهر به بهترین نحو در استان و شهرستان املش برطرف شود، تصریح کرد: در حوزه مسکن در طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر باید ناترازی بانک برطرف شده و تمامی امکانات رفاهی در منازل ساخته شده ایجاد شود.

وی با اشاره به ایجاد شرایط زیرساختی مناسب در شهرستان املش به ویژه در حوزه درمان بیان کرد: در بازدیدی که از بیمارستان نیکوکار داشتیم مشکلات آن شناسایی شده و به زودی آن مشکلات مرتفع شده و تجهیزات اضافه می‌شود.

استاندار گیلان حضور‌ در بین مردمان شهرستان املش را یک توفیق برای خود و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: امروز به مناطق ییلاقی شهرستان املش رفته و مشکلات آنان را در حوزه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد هر چند در سه و نیم سال گذشته اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

عباسی با بیان اینکه عدم تکمیل پروژه راه املش شلمان به دلیل کمبود مصالح به هیچ عنوان پذیرفته نیست، افزود: در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان مشکل مصالح وجود ندارد و اگر در جایی مشکلی پیش آمد سریعا این مشکل حل خواهد شد لذا مدیران استانی و شهرستانی برای موارد این چنینی باید از همه ظرفیت خود استفاده کرده و خود پیگیر این مسائل باشند.

عباسی سال ۱۴۰۱ نیز در بازدید از املش گفته بود که روند تکمیل پروژه های ناتمام املش تسریع می شود.

پروژه های عمرانی این شهرستان از جمله راه املش به شلمان از دولت روحانی تا به امروز درگیر کمبود مصالح و منابع مالی است.

 

وی با تأکید بر لزوم توجه به حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف در هر سطحی بیان کرد: آنچه مهم است بازتاب عملکرد مدیران و اقدامات انجام شده است، لذا مسئولان باید در همه حوزه‌ها پاسخگوی مردم بوده و هیچ مراجعه کننده‌ای نباید پشت درب مدیران بماند.

 استاندار با اشاره به تلاش عده‌ای برای دلسرد کردن مردم جامعه در عرصه‌های گوناگون گفت: مقام معظم رهبری دیروز فرمودند که رزمندگان خون خود را فدا کردند تا پرچم کفر به مرزهای کشور نزدیک نشود ولی عده‌ای سعی دارند با نفوذ، کشور را دچار چالش کرده و پرچم کفر را برافراشته کنند ولی آنان هیچگاه موفق نخواهند شد.

عباسی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مدیران برای حل معضلات کشور و گیلان تصریح کرد: ما مدیون شهدا، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم لذا تا زمانی که وظیفه‌ای به ما به عنوان مسئول محول شده باید برای خدا و مردم تلاش کرده و لبخند وشادابی را به جامعه تزریق کنیم.

وی با تأکید بر آغار عملیات اجرایی ساخت راه‌آهن رشت_آستارا بیان کرد: با تکمیل کریدور شمال به جنوب ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی کشورهای مختلف و حاشیه خزر به گیلان آمده و منجر به رشد درآمدی مردم می‌شود که حضور سفیر کشور هند به گیلان نیز تأیید کننده همین امر است.

 

Share