رئیس مجمع نمایندگان گیلان؛

رئیس جمهور فردی نخبه را برای استانداری گیلان انتخاب کرد

گودرزوند چگینی با اشاره به اینکه گیلان در ۷۳ درصد مردم به پزشکیان رای دادند، افزود: از رئیس جمهور بسیار ممنون هستم که فردی نخبه را برای استانداری گیلان انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان صبح روز شنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان اظهار کرد: از رئیس جمهور بسیار ممنون هستم که فردی نخبه را برای استانداری گیلان انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه هنوز گیلان به جایگاه واقعی توسعه خود نرسیده است، گفت: از حداقل‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و جوانان و ورزش برخوردار نیستیم.

گودرزوند چگینی با اشاره به اینکه گیلان در ۷۳ درصد مردم به پزشکیان رای دادند، افزود: تمام زیر ساخت‌های استان مشکل دارد و نیازمند این هستیم توجه ویژه به این استان شود.

وی گفت: تولید برنج در گیلان و شمال کشور برای کل کشور کافی است اما متاسفانه شاهد واردات برنج هستیم و از وزیر کشور میخواهیم که توجه ویژه به گیلان داشته باشند؛ بسیاری از صنایع مادر ما در این استان تعطیل هستند.

نماینده رودبار در مجلس اظهار کرد: کمبود اشتغال در گیلان علی‌رغم اینکه ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی وجود دارد اما از مشکلات این استان محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه گفت: توانمندی ایران در جهان ثابت شده است چه کسی جرات می‌کرد که به اسرائیل موشک بزند و این شجاعت در مردان بزرگ نظامی ایران بوده است.

گودرزوند چگینی در پایان اظهار کرد: سیاست درست نظام جمهوری اسلامی حمایت از نیروی مقاومت است. یقین بدانید با تمام قدرت ایران به راه خود ادامه خواهد داد و انقلاب اسلامی صادرش شده است.

دکتر هادی حق‌شناس امروز به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی شد.

Share