فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه در رشت و معرفی وی به مرجع قضایی

سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: سارق ۴۴ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «عیسی روشن قلب» پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه به وقوع چندفقره سرقت مغازه به شیوه و شگرد مشابه در شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: مأموران کلانتری ۲۲ رشت با پیگیری و رصد مداوم پس از بررسی‌های تخصصی و جمع‌آوری آثار به جا مانده در صحنه‌های جرم، هویت سارق این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی و برنامه‌ریزی لازم، سارق حرفه‌ای مورد نظر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، افزود: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت مغازه در شهرستان رشت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق ۴۴ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ روشن قلب در پایان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت، تصریح کرد: پلیس برای پیشگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

Share