مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

برخی هیات‌های ورزشی در حوزه‌های فرهنگی و مالی جدیت و نظارت لازم را ندارند

آرمان در جمع هیات های ورزشی گیلان با تاکید بر اینکه هیاتها با جدیت بیشتر و برنامه مدون به دنبال رشد رشته خود باشند، افزود: برخی هیات های ورزشی در حوزه های مختلف فرهنگی و مالی جدیت و نظارت لازم را ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان در جمع هیات‌های ورزشی گیلان که در رشت برگزار شد، اظهار کرد: از برخی باشگاههای ورزشی از لحاظ فرهنگی خصوصا در فضای مجازی راضی نیستیم و هیات‌ها موظف هستند پاسخگو باشند.

وی افزود؛ همه هیات‌ها باید در بحث بهداشت، مربیان، داروهای و مکمل ها، مباحث فرهنگی و فضای مجازی و خصوصا بحث شهریه‌ها با تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت، گزارشات ماهیانه‌ای به اداره کل ارسال تا با متخلفین براساس قانون برخورد، باشگاه پلمپ و مربی و متخلف هم لغو اعتبار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از هیات‌های ورزشی خواست در حوزه‌های مالی انضباط بیشتری داشته باشند و با بکارگیری افراد متخصص دچار مشکل نشوند.

آرمان با تشکر از مسئولین و قهرمانان و مربیان هیات‌های ورزشی در کسب رتبه سوم کشور در بخش مدال آوری گفت؛ با جدیدیت و داشتن برنامه مدون می‌توانیم توسعه ورزش را بیش از پیش شاهد بود.

Share