آرمان خبر داد: اجرای ۲۷۴ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته جوان

۸۰ درصد متقاضیان وام ازدواج در گیلان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد متقاضیان وام ازدواج در گیلان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند، گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر در گیلان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات وام ازدواج دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری هفته جوان با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و میلاد مسعود منجی عالم بشریت در نیمه شعبان گفت: ۲۷۴ برنامه فرهنگی و ورزشی در حوزه جوانان برای اجرا در تمامی شهرستانهای گیلان تدوین شده که ۲۴ عنوان مهم از برنامه‌ها، استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی مهمترین برنامه‌های هفته جوان را جشن میلاد حضرت علی اکبر و تجلیل از جوانان برتر استان و شهرستانها، غبارروبی مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، دیدار جوانان نخبه با نماینده ولی فقیه در گیلان و شهرستانها، برگزاری نشست‌های ورزشکاران، ستاد ساماندهی امور جوانان و مشاوره‌های رایگان ازدواج و تحکیم خانواده، اعطای مجوز ۷ سازمان مردم جوانان و توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط سازمانهای مردم نهاد از دیگر برنامه‌های هفته جوان ۱۴۰۱ در گیلان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد متقاضیان وام ازدواج در گیلان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند، گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر در گیلان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات وام ازدواج دریافت کرده‌اند.

فیروز عزت دوست، معاون امور جوانان ورزش و جوانان گیلان گفت: نشست جوانان با استاندار و نماینده ولی فقیه و اختتامیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین در استان پس از معرفی از سوی دستگاه‌ها و داوری بر اساس شاخص‌های وزارتخانه، با تجلیل از ۱۵ جوان نخبه حوزه‌های اجتماعی، علمی، فرهنگی و اقتصادی گیلان توسط آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و اسدالله عباسی، استاندار گیلان روز یکشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۵ در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد سامان ازدواج کشور تمامی دستگاههای اجرایی موظف و مکلف به ارائه خدمات به جوانان هستند، خدماتی چون سالنها و اماکن مختلف دستگاههای اجرایی می‌بایست برای ازدواج آسان جوانان به دبیرخانه ستاد در اداره کل ورزش هر چه سریعتر اعلام شود.

Share