کارگرنیا اعلام کرد؛

بازگشایی مسیر سعدی به سرگل در انتظار تملک ۱۱ ملک باقیمانده

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: بازگشایی مسیر سعدی به سرگل به مراحل پایانی رسیده و برای نهایی شدن این مهم باید یازده ملک دیگر تملک شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با استاندار گیلان با قدردانی از حضور وی در جلسه علنی شورای رشت اظهار کرد: استاندار گیلان با این اقدام خود نشان داد که نسبت به منتخبین مردم رشت در شورا نگاه حمایتی و عنایت ویژه‌ای دارد.

وی با تشریح نحوه برگزاری جلسات صحن شورای رشت افزود: جلسات صحن علنی شورای رشت روزهای یکشنبه برگزار می‌شود و خوشبختانه شورای ششم از همان ابتدای فعالیت عزم خود را برای تسریع بخشیدن به خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان جزم کرده و در این راستا با اتحاد و همدلی که ما بین اعضای شورا وجود دارد برای اولین بار در تاریخ شورای رشت، شهردار رشت را زودتر از دیگر شهرهایی همچون تهران انتخاب کردیم و شورای ششم همواره در تلاش بوده که در کوتاهترین زمان ممکن بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح رشت اشاره کرد و گفت: البته شورا بنا به دلایلی در یک مدت زمانی درگیر یکسری حواشی شد که الحمدالله با همدلی رقم خورده ما بین اعضای شورا تمامی مشکلات برطرف و در حال حاضر شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در سطح رشت از جمله اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد همچون طرح میثاق، بازگشایی معابر و. . هستیم و امیدواریم تا پیش از اتمام دوره فعالیت شوراها چند پروژه بزرگ عمرانی به بهره برداری برسد.

کارگرنیا با اشاره به بازگشایی معابر در رشت با هدف کاهش ترافیک و سهولت بخشیدن به تردد تصریح کرد: خوشبختانه شورا و شهرداری رشت در این دوره در موضوع بازگشایی مسیر اقدامات خوبی انجام داده که از آن جمله می‌توانیم به بازگشایی مسیر سعدی به سرگل اشاره کنیم که با تملک یازده ملک باقی مانده به زودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی با بیان اینکه پروژه سعدی به سرگل طی مدت زمان حدود یک سال و نیم در حال اتمام است افزود: این در حالی است که تا پیش از این بازگشایی یک مسیر در طول چند دوره شورا و شهردار به ثمر می‌نشست و سال‌ها به طول می‌انجامید.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به پیگیری‌های شورا و شهرداری رشت پیرامون وضعیت پسماند اشاره کرد و گفت: در دوران فعالیت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و با پیگیری‌های مجدانه شورا و شهرداری رشت و همراهی عباسی استاندار پیشین گیلان اتفاقات خوبی در این باره رقم خورد و در حال حاضر سراوان در بهترین شرایط نسبت به چند سال اخیر قرار دارد و با نگاه ویژه دکتر حق‌شناس استاندار محترم بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم و البته ما حضور ناگهانی و سرزده استاندار گیلان در ساختمان شورای رشت را به فال نیک می‌گیریم و امید به استمرار آن داریم.

Share