با حضور اقشار مختلف؛

فرمانده اسبق سپاه ناحیه آستارا تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر سرهنگ پاسدار علیرضا نعمتی جانباز و فرمانده اسبق سپاه ناحیه آستارا با حضور اقشار مختلف این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیکر سرهنگ پاسدار علیرضا نعمتی جانباز و فرمانده اسبق سپاه ناحیه آستارا با حضور اقشار مختلف این شهرستان به خاک سپرده شد و این فرمانده محبوب به یاران شهیدش پیوست.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این مراسم گفت: سرهنگ علیرضا نعمتی از جانبازان سرافراز و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود و تمام عمر خود را در مسیر پاسداری از ارزش‌های انقلاب صرف کرد.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: وی از سال ۸۱ تا ۸۷ فرمانده سپاه ناحیه آستارا بود و صبوری، مردمداری، تلاش برای خدمات‌رسانی به اقشار مستضعف و اراده محکم در راستای برقراری امنیت در این شهرستان مرزی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان بود.

وی اضافه کرد: سرهنگ نعمتی بعد از بازنشستگی نیز دست از تلاش برای رفع مشکلات مردم برنداشت و به عنوان بسیجی در مجمع بسیج شهرستان در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی نقش آفرین بود.

قنبری با تشکر از حضور باشکوه مردم آستارا در مراسم تشییع و تدفین، خاطرنشان کرد:  هر رزمنده و جانبازی که در بین ماست سند افتخار ایران اسلامی و سند محکم استکبارستیزی است و امروز کسی را از دست دادیم که جایگزین‌اش به همین آسانی به دست نمی‌آید.

سرهنگ‌ علیرضا نعمتی متولد سال ۱۳۴۱ بود و مدتی پس از تحمل رنج بیماری به حالت کما رفته بود که روز جمعه ۲۳شهریور دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم سومین روز درگذشت آن جانباز سرافراز فردا (یکشنبه) راس ساعت چهار عصر در مسجد آبروان آستارا برگزار خواهد شد.

Share