با حضور مسئولان صورت گرفت؛

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در آستارا | ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک

سرهنگ بهزاد قنبری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرزی بندر آستارا از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک سه لایه در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرزی بندر آستارا از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک سه لایه در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ بهزاد قنبری در افتتاحیه این کارگاه با اشاره به ظرفیت تولید آن گفت: این کارگاه با ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این شهرستان راه اندازی شده است.

قنبری ادامه داد: این ماسک‌ها با قیمت هر عدد ۹۰۰ تومان و زیر قیمت مصوب بازار در آستارا به فروش می‌رسد و بخشی از نیاز استان گیلان و همچنین بخشی از استان تهران را تأمین می‌کند.

۳۴ نفر به صورت مستقیم در کارگاه فعالیت می‌کنند

بلال خاکپور مدیر این کارگاه تولیدی به خبرنگار دیارمیرزا گفت: این کارگاه با هدف اشتغال‌زایی برای جوانان شهرستان راه‌اندازی شده و در این واحد ۳۴ نفر به صورت مستقیم و ۱۶ نفر به صورت غیر مستقیم در ۴ شیفت زمانی مشغول به کار شده‌اند.

خاکپور ادامه داد: اگر مسئولان با ارائه تسهیلات مورد نظر از ما حمایت کنند، امکان تولید کالاهای پزشکی و بهداشتی مثل دستکش، لباس پرستاری، پد الکلی و سرنگ یکبار مصرف را نیز در آستارا تولید خواهیم کرد.

در خصوص تولید ماسک در این شهرستان هیچ کمبودی نداریم

فرماندار آستارا نیز گفت: در خصوص تولید ماسک در این شهرستان هیچ کمبودی نداریم و مردم باید در کنار استفاده از ماسک دستورالعمل‌های بهداشتی را هم رعایت کنند.

عباس صابر با اشاره به تلاش مدافعان سلامت برای نجات جان انسان‌ها گفت: کادر درمان، پزشکان و پرستاران وظیفه خود را در جهت کاهش بیماری و مقابله با کرونا انجام می‌دهند ولی مردم نیز باید بیشتر از گذشته به مقررات و توصیه‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا پایبند باشند.

Share