در مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران

سرتیپ دوم پاسدار سبحان تاور فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان شد

در مراسمی با حضور سردار پاکپور از تلاش‌های «سرتیپ دوم پاسدار بهروز دولتی» قدردانی و «سرتیپ دوم پاسدار سبحان تاور» به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در آیین تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با گرامیداشت یادو خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، خدمت و فرماندهان شهید این لشکر از تلاش همه نیرو‌های که هدایت گر ماموریت‌های مهم بودند قدردانی کرد.
وی با اشاره به بخشی از سخنان شهید سلیمانی «دقت و مهارت لشکر عملیاتی به حدی بالا می‌باشد که هرجا در ماموریت هستند به بهترین وجه ممکن کار پیش خواهد رفت» از خدمات ارزنده سرداران شهید همدانی، زاهدی، حق بین یادکرد و افزود: شهید حق بین در ماموریت‌های شمال غرب کشور و در ماموریت‌های فرا مرزی کارنامه بسیار درخشانی داشت.
سردار پاکپور با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) درخصوص ارتش بیست میلیونی و نیرو‌های بسیجی گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در بسیاری از عملیات‌ها حضور داشتند و اکثر شهدای دوران دفاع مقدس شهدای بسیجی است.
وی با ابراز خرسندی از ویژگی لشکر۱۶ قدس گیلان، آموزش و تخصص در امور، مهارت و شجاعت را لازمه فعالیت یک نیروی کارآمد دانست.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن قدردانی از خانواده‌های شهدای امنیت، دفاع نیرو‌ها از مرز‌ها و تامین امنیت را بسیار مهم دانست و گفت: شهدای و جانبازان امنیت از افتخارات بزرگی هستند که با جانفشانی خود، امنیت را به جامعه بازگرداندند.
وی با تحسین از انسجام همه رده‌ها و نیرو‌های لشکر ۱۶ قدس گیلان گفت: فرمانده هان لشکر ۱۶ قدس گیلان در انجام ماموریت‌های بسیار مهم موفق عمل کرده اند.


در مراسمی با حضور سردار پاکپور از تلاش‌های «سرتیپ دوم پاسدار بهروز دولتی» قدردانی و «سرتیپ دوم پاسدار سبحان تاور» به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان معرفی شد.

 

Share