فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و سرباز جوان در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان سرباز جوان در حسینیه بنی فاطمه (س) لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برگزار شد. در این مراسم از ۴۰ نفر سرباز نمونه و ۳ نفر از پاسدارانی که امورات نیروهای وظیفه را بر عهده داشتند تقدیر گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار بهروز دولتی در جمع نیروهای وظیفه لشکر گفت: سرمایه انقلاب اسلامی ما جوان های مملکت ما هستند؛ وی افزود: دفاع مقدس را همین جوان ها اداره کردند، اگر جوان ها را از کشور بگیریم چیزی برای کشور نمی ماند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در ادامه افزود: همه از جوانان انتظار دارند، جوانان هم باید به آینده امید داشته باشند ولی متاسفانه برخی از جوانان امروزی با زحمت کمتر می خواهند به همه موفقیت ها برسند.

سردار دولتی گفت: امید باید در درجه اول؛ جوانان در خودشان بوجود بیاورند بعد مسئولین هم امید را به جوانان با فراهم آوردن زمینه های اشتغال و ازدواج و … به آنان بشارت دهند.

وی بیان داشت: یاس و نا امیدی را رسانه های ضد انقلاب ۲۴ ساعته به جوانان القا می کنند و این در صورتی هست که پیشرفت هایی که به همت همین جوانان بدست آمده در عرصه نظامی و علوم پیشرفته ما را در جهان نمونه و در رده های برتر قرار داده است و همه باید این موفقیت ها را باور داشته و آرمانهای انقلاب باور و در تحقق آن بکوشیم.

سردار دولتی تاکید کرد: بزرگان مملکت ما و شهدای دفاع مقدس با سختی و زحمت به جایی رسیدند و به آینده امید داشتند؛ جوانان ما باید با الگو قرار دادن آنان؛ وفاداری به نظام و انقلاب و کشور را ثابت کنند؛ پویا وفعال باشند و تلاش جهادی این کشور را بسازند.

سردار دولتی ادامه داد: آرزوی قلبی ما سربلندی جوانان ما هست و جوانان می باید از هویت انقلابمان دفاع کنند با حضور جوانان انقلابی دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.وی خطاب به پاسداران لشکر گفت: وظیفه داریم روز به روز ارتباط خودمان را با نیروهای وظیفه لشکر نزدیکتر کنیم، نیروهای وظیفه هم باید احساس آرامش کنند تا به وظیفه سربازی خود اهتمام ورزند.

در این مراسم از ۴۰ نفر سرباز نمونه و ۳ نفر از پاسدارانی که امورات نیروهای وظیفه را بر عهده داشتند تقدیر گردید.

Share