سجاد رضائی نژاد رئیس حوزه قضایی کیاشهر شد

آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی کیاشهر با حضور معاون رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این بخش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی کیاشهر با حضور عسگر میرزایی معاون رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این بخش برگزار شد.

عسگر میرزایی معاون رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه اهداف دستگاه قضایی اجرای عدالت، احقاق حق، ایجاد امنیت و فصل خصومت است اظهار داشت: برای رسیدن به چنین اهدافی باید از نیروی انسانی متعهد، شایسته و متخصص و قضات علاقمند و باتجربه و دارای دانش قضایی بهره گرفت.

وی با بیان حجم بالای ورودی پرونده به دستگاه قضایی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یکی از عوامل افزایش پرونده در محاکم است و باید راهکارهای موثر در راستای کاهش آسیب ها اندیشیده شود.

در پایان این مراسم سجاد رضائی نژاد با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس حوزه قضایی کیاشهر منصوب و از تلاش‌های یونس فاتح پور رئیس سابق حوزه قضایی این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است سجاد رضائی نژاد پیش از این بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود بوده است و یونس فاتح پور نیز به سمت ریاست دادگستری شهرستان شفت منصوب می شود.

Share