با حکم رئیس قوه قضائیه؛

رئیس حوزه قضایی بخش لشت نشاء معرفی شد

با برگزاری مراسمی پورسجاد با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس حوزه قضایی بخش لشت نشاء منصوب و از تلاش‌های زکی‌پور رئیس سابق این حوزه قضایی قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی لشت نشاء با حضور یوسفی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این بخش برگزار شد.

یوسفی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر رعایت حقوق عامه تصریح کرد: از دوایر دولتی و ضابطین انتظار می‌رود نسبت به دستورات قضایی و حقوق عامه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به تاکیدات رییس کل دادگستری استان گیلان در خصوص پرونده‌های معوق محاکم قضایی اظهار داشت: روسای واحدهای قضایی باید نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های معوق با قید فوریت اقدام کنند.

یوسفی رسیدگی دقیق و سریع به پرونده‌های قضایی، پرهیز از اطاله دادرسی، توجه به حقوق شهروندی و تلاش در جلب رضایت مردم را از جمله تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه دانست و خاطرنشان کرد: اجرای دقیق برنامه عملیاتی سال۱۴۰۳ در راستای تحول و تعالی دستگاه قضایی نیز باید در دستور کار مسئولان قضایی استان قرارگیرد.

در پایان این مراسم‌ پورسجاد با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس حوزه قضایی بخش لشت نشاء منصوب و از تلاش‌های زکی‌پور رئیس سابق این حوزه قضایی قدردانی شد.

Share