رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان خبر داد:

کشف ۱۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در لولمان | نگهداری دستگاه‌ها در یک مجتمع اقامتی و پذیرایی!

سرهنگ محمد خوش‌خلقت، رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۱ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال به ارزش دو میلیارد ریال در مجتمع اقامتی و پذیرایی در محدوده شهر لولمان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۱ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال به ارزش دو میلیارد ریال در مجتمع اقامتی و پذیرایی در محدوده شهر لولمان خبر داد.

سرهنگ محمد خوش خلقت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با انجام اقدامات میدانی از نگهداری تعدادی دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در یک مجتمع اقامتی و رستوران مطلع و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود مامورین پس از تحقیقات لازم و بررسی‌های دقیق و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی قضایی و همکاری مامورین شرکت توزیع برق از مکان مذکور بازدید و تعداد ۱۱ دستگاه ماینر قاچاق را کشف و در این خصوص ضمن تشکیل پرونده، متهم ۳۴ ساله به مرجع قضایی معرفی گردید.

این مقام انتظامی ادامه گفت: ارزش دستگاه‌های غیرمجاز مکشوفه طبق نظر کارشناسان به ارزش دو میلیارد ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان در پایان تصریح کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود هر گونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله به سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اطلاع رسانی کنند.

Share