فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

کشف ۲۵ تن شکر احتکار شده در خمام | متهم ۳۹ ساله به مرجع قضایی معرفی شد

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۵ تن شکر احتکار شده در شهرستان «خمام» خبر داد و افزود: متهم ۳۹ ساله این پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۵ تن شکر احتکار شده در شهرستان «خمام» خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه گفت: در راستای تشدید مبارزه با احتکار کالا و ارزاق عمومی با توجه به دریافت گزارش مردمی مبنی بر احتکار شکر داخل انباری در یکی از روستاهای شهرستان «خمام» بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: پلیس پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع، طی هماهنگی قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی از انبار مورد نظر بازدید و ۲۵ تن شکر احتکار شده را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی از دستگیری و معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده به مرجع قضایی و پلمب این انبار خبر داد و بیان داشت: بنا بر اظهارات کارشناسان ارزش شکرهای کشف شده، ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاهای اساسی را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

Share