فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

بیش از ۳ تن روغن احتکار شده در آستانه‌اشرفیه | دستگیری متهم ۴۵ ساله این پرونده

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۳ تن و ۴۶۵ کیلوگرم روغن احتکار شده در بازرسی از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۳ تن و ۴۶۵ کیلوگرم روغن احتکار شده در بازرسی از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی و محتکران به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار داشت: احتکار کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.

وی در ادامه گفت: در راستای طرح تشدید مقابله با محتکران به دنبال دریافت خبری مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یک انبار در شهر آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع، ماموران انتظامی طی هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس در بازرسی از این مکان، ۳ تن و ۴۶۵ کیلوگرم روغن احتکار شده را کشف کرد.

این مقام انتظامی از تحویل روغن به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان به دستگیری متهم ۴۵ ساله این پرونده و تحویل وی به مرجع قضایی اشاره کرد و از مردم خواست هرگونه اطلاعات در خصوص فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

Share