فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستگیری قاتل فراری ۲۰ ساله در بندرانزلی پس از قتل به دلیل اختلاف شخصی

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و افزود: قاتل ۲۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مجمع قضایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهار داشت: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، ماموران کلانتری ۱۲ پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفاء متهم در روبروی دهکده ساحلی خبر داد و گفت: پس از اخذ نیابت قضایی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم را ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلاف شخصی عنوان داشته، افزود: قاتل ۲۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مجمع قضایی قرار گرفت.

Share