سخنرانی ترامپ در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴:

بیت‌کوین به ذخیره استراتژیک آمریکا تبدیل می‌شود | اگر من برنده شوم، این کشور رونق می‌گیرد

ترامپ همچنین خاطرنشان کرد ۱۰۰٪ از بیت کوین‌های فعلی دولت آمریکا که توسط وزارت دادگستری نگهداری می‌شود را به عنوان یک ذخیره استراتژیک ملی حفظ خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میهن بلاکچین، ساعاتی پیش بالاخره سخنرانی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ انجام شد و وی در رابطه با بزرگترین ارز دیجیتال بازار صحبت کرد. ترامپ در صحبت‌هایش پیش‌بینی کرد روزی بیت کوین جای طلا را به عنوان ارزشمندترین دارایی جهان بگیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد بیت کوین در مسیر صعود به ماه قرار دارد و او می‌خواهد آمریکا هدایت‌گر این مسیر باشد.

ترامپ در صحبت‌هایش خاطرنشان کرد که اگر آمریکا از بیت کوین و صنعت کریپتو استفاده نکند، چین و دیگر کشورها از این فرصت استفاده خواهند کرد.

وی بار دیگر تاکید کرد که قصد دارد آمریکا را به قطب شماره یک تکنولوژی تبدیل کند. وی همچنین مدعی شد به محض انتخاب شدن، گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را اخراج خواهد کرد.

در سخنرانی ترامپ در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ چه گذشت؟

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا دقایقی پیش در کنفرانس بیت کوین روی استیج رفت و در رابطه با این ارز دیجیتال صحبت کرد.

وی در ابتدای سخنرانی‌اش از برگزارکنندگان کنفرانس بیت کوین تشکر کرد و نام چندین شخصیت معروف در دنیای کریپتو، از جمله برادران وینکلوواس، بنیانگذاران صرافی جمینای و مایکل سیلر، بنیانگذار شرکت مایکرواستراتژی را برد.

وی در این سخنرانی، تاکید کرد که آمریکا باید رهبری فضای کریپتو را برعهده بگیرد و در مقابل بیش از ۳۰۰۰ شرکت‌کننده در این رابطه گفت: اگر ما این کار را نکنیم، چین این کار را انجام خواهد داد. کریپتو صنعت فولاد ۱۰۰ سال پیش است. شما تازه در ابتدای کار هستید. بیت کوین احتمالا یک روز از طلا پیشی خواهد گرفت.

ترامپ در سخنرانی خود خاطرنشان کرد: تداوم حضور دموکرات‌ها در کاخ سفید فاجعه‌ای برای صنعت ارزهای دیجیتال خواهد بود؛ اگر آن‌ها در این انتخابات پیروز شوند، همه شما از بین خواهید رفت. آن‌ها شرور و بی‌رحم خواهند بود، کارهایی را انجام می‌دهند که شما باور نمی‌کنید. اما در حال حاضر، به خاطر من، آن‌ها فشار را از روی شما (صنعت کریپتو) برداشته‌اند.

وی در صحبت‌هایش اظهار داشت که یکی از دلایلی که در کنفرانس بیت کوین شرکت کرده، این است که می‌خواهد آمریکا در صنعت کریپتو اول باشد تا چین و سایر کشورها آن را تصاحب نکنند.

نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا افزود: ما می‌خواهیم اولین کشوری باشیم که این فناوری را پذیرفته است.

رییس جمهور سابق آمریکا همچنین در صحبت‌هایش از قصد خود برای افزایش ظرفیت تولید برق در این کشور برای رقابت در عرصه هوش مصنوعی و کریپتو با چین خبر داد و تصریح کرد: ما برای مسلط شدن به مقدار زیادی برق در آمریکا نیاز داریم و این کار را انجام خواهیم داد.

ترامپ در صحبت‌هایش مدعی شد که کاملا هریس، کاملا با ارزهای دیجیتال مخالف است و از جو بایدن بدتر است.

به عقیده وی، بیت کوین نشان‌دهنده آزادی و استقلال از دولت و کنترل است و بایدن و هریس در سرکوب آن اشتباه کرده‌اند.

وی افزود: روزی که من دوباره رییس جمهور شوم، جنگ ضد ارزهای دیجیتال به پایان خواهد رسید. این کار را انجام خواهم داد.

ترامپ در صحبت‌های خود وعده داد به محض اینکه به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شود، گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار را در همان روز اول اخراج خواهد کرد و به عملیات «Choke Point ۲.۰» پایان خواهد داد. این عملیات برنامه پنهانی است که در زمان ریاست جمهوری اوباما برخی از کسب‌وکارها را هدف قرار داد و بسیاری آن را به ضرر صنعت کریپتو می‌دانند.

رییس جمهور سابق آمریکا خاطرنشان کرد که به محض انتخاب شدن، یک شورای مشاوره برای صنعت کریپتو راه‌اندازی خواهد کرد.

وی همچنین بار دیگر مخالفت خود را با دلار دیجیتال و رمزارز ملی بانک مرکزی (CBDC) نشان داد و مدعی شد هرگز اجازه نمی‌دهد این ارز راه‌اندازی شود.

نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در واکنش به این ادعا که بیت کوین تهدیدی برای دلار این کشور محسوب می‌شود، گفت: بیت کوین، دلار را تهدید نمی‌کند. بلکه رفتار کنونی دولت این کار را انجام می‌دهد. زمانی که من رییس جمهور بودم جنگی وجود نداشت.

ترامپ ضمن بیان اینکه جنگ با ارزهای دیجیتال را متوقف می‌کند، گفت: بیت کوین و صنعت کریپتو مثل قبل پیشرفت خواهند کرد و سر به فلک خواهند کشید. حتی فراتر از انتظارات شما. ما جنگ با صنعت کریپتو را متوقف خواهیم کرد و اقتصاد خود را خواهیم ساخت.

وی افزود: این دولت بزرگترین تورم در تاریخ کشورمان را رقم زد. ما یک رونق اقتصادی فوق‌العاده خواهیم داشت. در حال حاضر بازار سهام در حال صعود است چراکه مردم فکر می‌کنند ترامپ انتخاب می‌شود … شما بیت کوینرها تورم را بهتر از هرکس دیگری درک کردید. آن‌ها باید به راهنمایی‌های شما گوش می‌کردند.

ترامپ ادامه داد: اگر من برنده شوم، این کشور رونق می‌گیرد. ما وضع کارگران را درست خواهیم کرد. من مالیات ترامپ را دائمی می‌کنم و کاهش مالیات انبوع را برای خانواده‌ها اعمال می‌کنم. همچنین، انعام‌ها هیچ مالیاتی نخواهند داشت.

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که پس از انتخاب شدن به عنوان رییس جمهور بعدی آمریکا، این کشور را به بهترین مکان برای معاملات کریپتو تبدیل خواهد کرد.

وی افزود: ما بیش از هر کشور دیگری در جهان طلای مایع زیر پای خود داریم. ما به قطب بی‌منازع استخراج بیت کوین تبدیل خواهیم شد.

به گفته ترامپ، بیت کوین و کریپتو به رشد اقتصاد آمریکا منجر خواهند شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از فروش بیت کوین‌های دولت آمریکا جلوگیری خواهد کرد و افزود: من فروش بیت کوین‌های توقیف شده توسط دولت دار متوقف می‌کنم. من رییس جمهور طرفدار بیت کوینی خواهم بود که آمریکا به آن نیاز دارد. من شما را آزاد می‌گذارم و اجازه می‌دهم که برنده شوید، برنده شوید و برنده شوید.

ترامپ همچنین خاطرنشان کرد ۱۰۰٪ از بیت کوین‌های فعلی دولت آمریکا که توسط وزارت دادگستری نگهداری می‌شود را به عنوان یک ذخیره استراتژیک ملی حفظ خواهد کرد.

رییس جمهور سابق آمریکا بار دیگر اعلام کرد که به محض انتخاب شدن دوباره، راس اولبریخت، بنیانگذار سیلک‌رود (Silk Road) را مورد عفو ریاست جمهوری قرار خواهد داد.

ترامپ در این سخنرانی تاکید کرد که از حضانت شخصی از ارزهای دیجیتال و بیت کوین حمایت خواهد کرد. وی همچنین از سرمایه‌گذاران خواست تا هیچ‌وقت بیت کوین خود را به فروش نرسانند

Share