شهردار رشت با قدردانی از دیارمیرزا؛

به مردم نشان دادیم که با تعامل شورا و شهرداری می‌شود در رشت کار کرد

شهردار رشت گفت: به مردم نشان دادیم که با تعامل شورا و شهرداری می‌شود کار کرد و این ذهنیت امیدوارم نهادینه شود تا اتفاقاتی خوبی برای مردم رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم شوقی شهردار رشت با همراهی مدیر ارتباطات شهرداری رشت با حضور در دفتر تحریریه پایگاه خبری دیارمیرزا و تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار با بیان اینکه قدردانی از رسانه‌های تاثیرگذار استان برای ما حائز اهمیت است، اظهار کرد: حمایت رسانه‌ها از مدیریت شهری در پیشبرد امور تاثیر گذار بوده و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز ضمن برخورداری از پویایی لازم از ارتباط خوبی با رسانه‌ها برخوردار است.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه اگر فضا آرام باشد به دنبال آن مردم نیز شاهد کار و تلاش در سطح شهر خواهند بود، یادآور شد: در یک فضای متشنج کارها روی زمین می‌ماند.

شوقی افزود: به خوبی درحال پیشبرد امور هستیم و اعضای شورا نیز با آرامش درحال فعالیتهای خود بوده و برادرانه در کنار مدیران شهرداری هستند.

وی با تقدیر از همراهی شورای ششم رشت در اجرای پروژه‌های طرح میثاق عنوان کرد: با افتتاح پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح و بازگشایی معابر رضایتمندی مردم جلب خواهد شد.

شوقی با اشاره به حجم بالای عقب ماندگی‌ها در شهر رشت گفت: ۱۴ ماه است که در شهرداری رشت مشغول هستم اما حجم عقب ماندگی‌ها زیاد است و شاید ده سال کار عقب مانده روی زمین مانده باشد.

شهردار رشت در ادامه اظهار کرد: طی ۱۴ ماه ۵ تقاطع و چندین بازگشایی در برنامه داریم که در سال جاری افتتاح می‌شود.

شوقی با اشاره به عقب ماندگی رشت از شهرهای همتراز اظهار کرد: برخی اقداماتی که در شهر رشت به تازگی آغاز شده در شهرهایی نظیر قم از سال‌ها پیش آغاز شده بود و آن‌ها طی ۱۰ – ۱۲ سال پیش درحال ساخت تقاطع، فضای سبز، احداث معابر جدید بوده‌اند اما رشت درگیر حواشی و اختلاف بود.

شهردار رشت در پایان با قدردانی از دیارمیرزا گفت: به مردم نشان دادیم که با تعامل شورا و شهرداری می‌شود کار کرد و این ذهنیت امیدوارم نهادینه شود تا اتفاقاتی خوبی برای مردم رقم بزنیم.

سینا هوشمند گورابی مدیرمسئول دیارمیرزا نیز در این نشست با قدردانی از عملکرد مدیریت شهری اظهار کرد: پس از دوره‌ای وقفه که مردم به دلیل اختلافات اعضای شورا و شهردار از مدیریت شهری رشت قطع امید کرده بودند، خوشبختانه در دوره کنونی بار دیگر امیدها در دل مردم زنده شده است.

نائب رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان با تاکید بر اینکه در کنار بهبود وضعیت آسفالت، پسماند، رفع مشکلات ترافیکی و ایجاد فضای سبز، شهرداری در موضوعات فرهنگی و ورزش همگانی نیز نقش عمده‌ای میتواند ایفا کند، یادآور شد: رسانه‌های استان نیز برای رفع مشکلات مردم و ایجاد یک شهر بهتر برای زیست شهروندان در کنار مدیریت شهری هستند.

Share