فرماندار لنگرود خبر داد:

پیش بینی ۱۵۸ صندوق اخذ رای در شهرستان لنگرود

 فرماندار لنگرود، از پیش‌بینی ۱۵۸ صندوق اخذ رای در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰۹ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا جلالی نقش مردم در تعیین حکومت را از پیش‌شرط‌های اصلی مردم سالاری دانست و اظهار کرد: مردم ایران با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پس از قرن‌ها شاهد مردم سالاری و حق تعیین سرنوشت خویش بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر در انتخابات ۸ تیرماه با شور و انگیزه پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد، تصریح کرد: ملت ایران در انتخابات پیش رو نقش خودشان را در حکومت اثبات می‌کنند.

فرماندار لنگرود از فراهم شدن تمهیدات لازم جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خبر داد و گفت: ۱۵۸ صندوق اخذ رای در شهرستان لنگرود پیش‌بینی شده است.

جلالی با بیان اینکه ۹۱ صندوق را برای بخش مرکزی در نظر گرفتیم، افزود: ۳۱ صندوق برای بخش کومله و ۳۶ صندوق برای بخش اطاقور پیش‌بینی شده تا مردم در کمترین زمان پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای خودشان را به صندوق بیندازند.

وی از پیش‌بینی ۳۲ صندوق سیار برای مکان‌های خاص و مناطق صعب العبور خبر داد و عنوان کرد: ۳۰۰۰ نفر در قالب عوامل اجرایی و نظارتی و نیروهای امنیتی و انتظامی، برگزاری انتخابات در شهرستان لنگرود را بر عهده دارند.
فرماندار لنگرود انتخابات را عامل اقتدار نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: ملت ایران با درک درست موقعیت کشور و نظام پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه مشکل تامین تعرفه نداریم، یادآور شد: مقدمات برگزاری این انتخابات پرشور و گسترده را فراهم کردیم و اولین اصل، مشارکت و دومین اصل انتخاب اصلح است تا مسیر خدمتگزاری در این کشور استمرار پیدا کند.

جلالی همچنین از مردم خواست در ساعات اولیه روز انتخابات به شعب اخذ رای مراجعه کنند و افزود: در شهرستان لنگرود ۱۰۹ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد، ۶۰۰ رای اولی داریم و امیدواریم با حضور در انتخابات در سرنوشت کشور اثرگذار باشند.

انتهای پیام

Share