فرماندار لنگرود در جلسه بررسی پروژه های عمرانی؛

لنگرود در بخش مرکزی، اطاقور و کومله با مشکل تامین آب شرب سالم مواجه است

جلالی با اشاره به مشکلات شهرستان لنگرود در حوزه آب شرب، ادامه داد: لنگرود در بخش مرکزی، اطاقور و کومله با مشکل تامین آب شرب سالم مواجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا جلالی در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان لنگرود، ضمن قدردانی از حضور آگاهانه، با بصیرت و پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، اظهار کرد: ملت ایران به واسطه دشمن شناسی، نقش بی بدیل خودشان را در پای صندوق های رای ایفا کردند و موجب تعمیق مردم سالاری و تقویت اقتدار کشور شدند.
وی در ادامه از مدیران خواست پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و عام المنفعه شهرستان را به صورت فعال و مستمر پیگیری کنند و گفت: پیشرفت پروژه ها متناسب با تخصیص اعتبارات باشد.
فرماندار لنگرود با اشاره به بحران آب حوزه کشاورزی طی دو سال گذشته، تصریح کرد: خوشبخانه شاهد همراهی خوب مردم بودیم و سال زراعی را پشت سر گذاشتیم.
جلالی با بیان اینکه با کمبود منابع آب و ذخیره پشت سد در سال زراعی پیش رو مواجه هستیم، گفت: سال زراعی سختی پیش رو بوده و لذا کمیته جهادی آب باید تشکیل شود و لایروبی ها و لوله گذاری ها و… انجام شود؛ همچنین نیازمند اعتبارات مدیریت بحران در این بخش هستیم.
وی اقتصاد مردم شهرستان را وابسته به کشاورزی دانست و متذکر شد: مدیران ادارات امور آب و جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود پیگیر پروژه های آبرسانی باشند.
فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه آبرسانی درویشان بر، خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه ورودی آب شهرستان افزایش پیدا می کند، زیرا لنگرود در انتهای شبکه آبرسانی قرار دارد و لذا اصلاح شبکه و لوله گذاری می تواند بخشی از دغدغه کشاورزان را رفع کند.
وی با اشاره به مشکلات شهرستان لنگرود در حوزه آب شرب، ادامه داد: لنگرود در بخش مرکزی، اطاقور و کومله با مشکل تامین آب شرب سالم مواجه است؛ در راستای طرح قرارگاه محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی باید منبع آب و ۲۳۹ کیلومتر لوله گذاری در شهرستان انجام شود که تاکنون ۵۰ کیلومتر آن محقق شده است.
جلالی آب و فاضلاب شهرستان لنگرود را نابسامان دانست و گفت: لایروبی شبکه آبرسانی با مشخصات زمانی و مکانی انجام شود.

Share