فرماندار آستارا خبر داد:

لغو مرخصی مدیران آستارا به دلیل هشدار سطح قرمز؛ آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب

محمدرضا شهاب‌زاده فرماندار آستارا گفت: فعالیت سامانه بارشی نسبتا قوی از امشب شروع و تا ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار آستارا روز چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران اظهار کرد: با توجه هشدار اعلام وضعیت سطح قرمز هواشناسی، تمام ادارات شهرستان در وضعیت آماده باش قرار گرفته و مرخصی مدیران و پرسنل دستگاه‌های خدمات‌رسان لغو شد.

محمدرضا شهاب‌زاده افزود: فعالیت سامانه بارشی نسبتا قوی از امشب شروع و تا ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمام ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان آستارا در وضعیت آماده باش قرار گرفته‌اند، افزود: مرخصی مدیران و پرسنل ادارات نیز تا زمان پایان فعالیت سامانه بارشی لغو شده است.

شهاب زاده ادامه داد: مردم شریف شهرستان آستارا از ترددهای غیر ضروری و توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها پرهیز کرده و جهت آگاهی از آخرین وضعیت، اطلاعیه‌های ستاد بحران شهرستان را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه به مدیران دستگاه‌ها و دهیاران توصیه‌های لازم درخصوص لایروبی کانال‌ها و جداول داخل شهر و روستا، اطلاع‌رسانی لازم در خصوص‌عدم اسکان گردشگران در مسیر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها ارائه شده است، افزود: این وضعیت جوی اختلالی در روند برگزاری انتخابات روز هشتم تیرماه ایجاد نخواهد کرد.

فرماندار آستارا گفت: بیشترین شدت بارش را در نوار ساحلی خواهیم داشت و نگرانی ما در مناطق داخل شهری است و احتمال آبگرفتگی در مناطق خلیل آباد و رستمیان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: قایق‌ها و ذخیره مواد غذایی برای امدادرسانی آماده است و اگر کدورت آب زیاد باشد احتمال خروج تصفیه خانه بهارستان از مدار برای چند ساعت دور از انتظار نیست.

Share