فرماندار آستارا خبر داد:

۱۸۰ مسافر گرفتار در برف آستارا اسکان اضطراری یافتند

محمدرضا شهاب‌‌زاده، فرماندار آستارا گفت: ۱۸۰ مسافر گرفتار در برف در مسجد محمد رسول الله (ص) این شهرستان با همکاری نیروهای هلال احمر و گروه‌های جهادی اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار آستارا اظهار کرد: ۱۸۰ مسافر گرفتار در برف در مسجد محمد رسول الله (ص) این شهرستان با همکاری نیروهای هلال احمر و گروه‌های جهادی اسکان اضطراری داده شدند.

محمدرضا شهاب‌‎زاده افزود: مسافران در قالب چهار اتوبوس از مبدا رشت به مقصد شهرستان‌های تبریز و مهاباد در حال حرکت بودند که به دلیل بارش برف و کولاک در آستارا و مسدود بودن جاده حیران در یکی از مساجد این شهرستان اسکان یافتند.

وی افزود: اقلام غذایی و پتو به اندازه کافی به مسافران گرفتار در برف توزیع شده است و در حال حاضر هیچ مسافر گرفتار در برف در منطقه حیران نیست.

شهاب‌‎زاده افزود: هماهنگی‌های لازم برای عزیمت مسافران به مقاصد خود صورت گرفته است و نیروهای راهداری و امدادی در حال بازگشایی مسیر گردنه حیران هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا یادآور شد: یک مسجد و دو مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران در منطقه حیران در نظر گرفته شده است و امروز ادارات دولتی آستارا به غیر از سازمان‌های خدمات رسان به علت بارش برف تعطیل بودند.

بابک حیدرزاده، رییس جمعیت هلال احمر آستارا هم گفت: چهار خودروی کمک دار و ۲۴ نیروی امداد و نجات در منطقه حیران مستقر هستند و جیره خشک به اندازه کافی برای مسافران حادثه دیده در انبار هلال احمر موجود است.

Share