مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان:

شفیعی ثابت: فردای انتخابات باید زندگی کنیم؛ مراقب فتته گران باشیم

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تاکید بر هوشیاری مردم در برهه حساس سیاسی گفت: رقابت‌های انتخاباتی لازم و ضروری است و تشدید اختلافات و درگیری و حساسیت‌ها سبب طمع دشمنان برای بهره برداری و سواستفاده میشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  جواد شفیعی ثابت مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با تاکید بر هوشیاری مردم در برهه حساس سیاسی اظهار کرد: رقابت‌های انتخاباتی لازم و ضروری است و تشدید اختلافات و درگیری و حساسیت‌ها سبب طمع دشمنان برای بهره برداری و سواستفاده میشود.

دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: کنترل رفتار سیاسی فردی و جمعی و اجتماعی در ایام انتخابات در فضای حقیقی و مجازی سبب کاهش گسلهای اجتماعی شده و فردای انتخابات باید همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی مسالمت‌آمیز و سازنده داشته باشند.

شفیعی ثابت افزود: شایعه‌سازی، تخریب رقیب، توهین و پیش بینی‌های غیرمستند و بازنشر محتوای غیرسازنده در فضای مجازی سبب جو روانی منفی خواهد شد که هر دولتی سرکار بیاید قطعا در مسیر تحقق وعده‌هایش دچار مشکل خواهد شد پس باید فکر آرامش جامعه برای فردای انتخابات باشیم.

وی گفت: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هر نتیجه‌ای باید سبب انسجام ملی و پیوند عاطفی و ایمانی آحاد مردم ایران اسلامی بشود و مقدمه آن رعایت انصاف در تبلیغات و رقابت و هواداری است.

 دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: روشهای متفاوت برای اداره جامعه طبیعی و تضارب آراء سطح بینش عمومی جامعه را در این انتخابات چند پله بالاتر برده است و باید از این ظرفیت آگاهی برای کسب تجربه از حوادث و فتنه‌انگیزی دشمنان این ملت استفاده کنیم تا طمع آنان خنثی گردد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات گیلان عنوان کرد: جمعه ۱۵ تیر به مدت برابر قانون ده ساعت، دور دوم انتخابات با تدابیر هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و انتظامی با هدف تحقق سلامت، مشارکت و امنیت در این انتخابات رقابتی با پشتکار شبانه روزی خود تحقق بخشند.

Share