فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

توقیف موتور سیکلت هوندا CB ۱۳۰۰ قاچاق در لاهیجان+ عکس

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت هوندا CB ۱۳۰۰ قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت هوندا CB ۱۳۰۰ قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با اشاره به اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهارداشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی در حین گشت‌زنی یک دستگاه موتور سیکلت هوندا CB ۱۳۰۰ را مشاهده کردند، افزود: موتور سیکلت مذکور به منظور بررسی مدارک متوقف و پس از هماهنگی قضایی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد، فاقد هرگونه مدارک لازم بوده و قاچاق می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از توقیف این موتورسیکلت و معرفی متهم ۵۴ ساله در این خصوص به مرجع قضایی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این موتورسیکلت را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس گزارش دهند.

Share