استاندار گیلان:

اصلح گزینی شیرینی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری خواهد بود

استاندار گیلان با بیان اینکه انتخاب اصلح سرلوحه کار افراد قرار گیرد، گفت: اصلح گزینی شیرینی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسدالله عباسی، استاندار گیلان صبح جمعه با حضور در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت، انقلاب، دفاع مقدس و امنیت اظهار کرد: ۲۶۸۸ شعبه اخد رأی در گیلان فعال شده و همه عوامل امنیتی و اجرایی برای برپایی انتخابات باشکوه آماده خدمت هستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه استقبال باشکوهی از انتخابات ریاست جمهوری در گیلان شده است، گفت: حضور به موقع و موعد مقرر در پای صندوق‌های رأی مورد تاکید است.

عباسی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات ضامن آبرو، عزت، دوام و قوام انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح سرلوحه کار افراد قرار گیرد افزود: گیلانی‌ها همیشه در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی موفق و سربلند ظاهر شدند و در این رویداد مهم سیاسی هم این حماسه سازی تکرار می‌شود.

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه و عوامل اجرایی در ستاد انتخابات استان بیان کرد: شیرینی نتایج عملکرد ستاد اجرایی انتخابات با اصلح گزینی حاصل می‌شود.

Share