گلایه نماینده صومعه سرا از بانک های گیلان؛

نسبت تسهیلات به سپرده ها در گیلان حدود ۵۷ درصد است که قابل پذیرش نیست

سعید رحمت زاده نماینده صومعه سرا تصریح کرد: سهم و نسبت تسهیلات به سپرده ها در گیلان حدود ۵۷ درصد است که قابل پذیرش نیست زیرا در برخی از استان ها این آمار ۱۲۰ درصد است و در آن استان ها  جهش و اشتغال در سرمایه گذاری اتفاق می افتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید رحمت زاده در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری نقش مهم و تاثیر بسزایی در اداره امور کشور دارد که باید پرشور برگزار شود و از همه حیثیت و توان خود برای دعوت مردم برای شرکت در انتخابات بهره ببریم.

نماینده صومعه سرا در مجلس گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی با همه فراز و نشیب ها به اتمام رسید و باید از گمانه زنی ها ناصواب دوری جست.

وی افزود: آن چیزی که از زبان مردم شنیده ایم ملاک در مدیریت خدمتگزاری است، هر اداره خدمتگزار باشد نباید نگرانی داشته باشد زیرا اگر مردم از دستگاه و مدیری راضی باشند یعنی آن‌مدیر خدمتگزار است.

رحمت زاده عنوان کرد: هر جا تبلور خدمت را ببینیم از آن مدیر پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد زیرا ملاک رضایت مردم است نه احزاب و جریان های سیاسی.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی ما هنوز از ارائه خدمات اولیه به مردم شرمنده ایم، در اکثر روستاها با مشکلاتی همچون آب شرب، راه روستایی، آنتن دهی موبایل ، پسماند و ‌‌‌‌ مواجه هستیم، مردم بدانند فرزندانشان در مجلس حواسشان به منافع ملت است و از جان مایه خواهند گذاشت.

نماینده صومعه سرا تصریح کرد: سهم و نسبت تسهیلات به سپرده ها در گیلان حدود ۵۷ درصد است که قابل پذیرش نیست زیرا در برخی از استان ها این آمار ۱۲۰ درصد است و در آن استان ها  جهش و اشتغال در سرمایه گذاری اتفاق می افتد.

رحمت زاده گفت: مسئله اشتغال در شهرستان صومعه سرا آمار مطلوبی ندارد و پروژه های نیمه تمام چهره شهرستان را زشت و ناپسند کرده است.

وی ادامه داد: پیشانی شهر صومعه سرا چهار راه خاکیان، مسیر سراوان به پونل، پیربازار به ضیابر و طاهرگوراب به ماسال محل تردد روزانه مردم ما است که نیاز به توجه ویژه و اعتبار است تا تکمیل شود.

رحمت زاده گفت: ما نباید در خدمت کردن تعلل کنیم که نارضایتی های امروز در کنار همه دستاوردهای انقلاب نتایج برخی تعلل ها و غفلت هاست.

به گفته نماینده صومعه سرا کشاورزان با ارز آزاد و با قبول هزینه های هنگفت برنج تولید می کنند؛ آنوقت یک عده در وزارت خانه با ارز دولتی برنج ارزان قیمت وارد می کنند که سبب ضرر و زیان کشاورزان است که در این زمینه در مجلس بدنبال حل این معضل هستیم.

وی در پایان اظهار کرد: مدیران دستگاه های اداری با دهیاران و شورای بخش و روستا تعامل داشته باشند زیرا مراجعه دهیار و شورا به معنای مراجعه یک روستا به مدیران است و باید به درخواست های آنان توجه کنند.

Share