عزت‌الله یوسفیان‌ملا - فعال سیاسی؛

لاریجانی تا این لحظه برای انتخابات هیچ صحبت و جلسه‌ای نداشته است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای لاریجانی تا این لحظه نه گفته‌اند می‌آیند و نه گفته‌اند نمی‌آیند. هیچ صحبت و جلسه ای با کسی نداشته و اعلام نظری نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با یلنا، درباره گمانه‌زنی‌های مربوط به حضور علی لاریجانی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آقای لاریجانی تا این لحظه هیچ چیزی نگفته‌اند، نه گفته‌اند می‌آیند و نه گفته‌اند نمی‌آیند. هیچ صحبت و جلسه‌ای با کسی نداشته و اعلام نظری نکرده است.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: این احتمال را می‌دهم که ان‌شاالله فضا بازتر شود و سلایق مختلف بیایند.

وی یادآور شد: بعد از آن انتخاباتی که مردم با درصد پایین شرکت کردند؛ ملت باز هم نشان دادند که پشت مسئولین و مدیران هستند و دیدید که برای آقای رئیسی چه حرکتی داشتند، دیگر پاسخ این مردم یک فضای باز و توجه به خواسته‌های آنان است تنها پاسخی که می‌شود به حضور و محبت مردم داد این است که با فضای بسته روبه رو نشوند.

یوسفیان‌ملا تاکید کرد: مردم به هر حال نظرات و خواسته‌هایی دارند هرچه تکثر و تنوع بیشتر باشد بهتر است، هر کاندیدایی هم کم یا زیاد مورد حمیات یک قشری است و توجه به این امر بسیار لازم است.

وی با بیان این‌که نارضایتی اقتصادی چیزی بود که همه گله داشتند اما یکباره مردم همه را کنار گذاشتند و دلسوزانه برای تشییع و تدفین شهدا به میدان آمدند و همه جای کشور حضور داشتند پس پاسخ‌شان این است به خواسته‌هایشان توجه شود، اظهار داشت: اگر این اتفاق بیفتد شهادت آقای رئیسی می‌تواند یک نقطه عطف برای شرکت آحاد مردم در انتخابات و توجه به خواست آنان شود اما اگر مثل انتخابات مجلس شود واقعا پاسخی برای مردم ندارد چرا که تناسبی با حرکت مردم ندارند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم فضا باز شود با این حرکتی که پیش آمد همه مدیران و مسئولین متوجه شدند مردم بسیار خوب و بزرگوار هستند و در زمان اندوه و غم شریک نظام و دولت هستند. انتخابات زمان خوشی و شادی مردم است؛ زیرا انتخابات یک خوشی و یک امتیاز برای ملت است این امتیاز نباید از مردم دریغ شود و ان‌شاالله همه سلایق در صحنه حضور داشته باشند.

Share