مهدی حسینی‌نسب، سرمربی تیم سایپا؛

سایپا با شرافت بازی کرد؛ با فساد در فوتبال برخورد شود

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه این بازی برای تیم داماش بسیار اهمیت داشت، اظهار کرد: این بازی برای من نیز حساس بود زیرا تماس‌های زیادی با من گرفتند که با شرافت بازی کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی حسینی‌نسب، سرمربی تیم سایپا در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل داماش گیلان، ضمن تبریک به تیم داماش، اظهار کرد: حیف است که این تیم با چنین هوادارانی به لیگ دسته دوم سقوط می‌کرد.

وی گفت: امیدوارم مسئولین به تیم داماش رسیدگی کنند تا دل مردم رشت را خوشحال کنند زیرا مردم دلشان به این تیم خوش است.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه این بازی برای تیم داماش بسیار اهمیت داشت، اظهار کرد: این بازی برای من نیز حساس بود زیرا تماس‌های زیادی با من گرفتند که با شرافت بازی کنم و من و تیم سایپا نشان دادیم در این روزهایی که صحبت در خصوص اتفاقات زشت فوتبالی هست با شرافت کامل بازی کردیم.

سرمربی تیم سایپا تهران ادامه داد: جایگاه تیم سایپا و داماش لیگ دسته اول نیست و امیدوارم تیم سایپا سال بعد به لیگ برتر صعود کند و داماش نیز تیم بسیار خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه فساد در فوتبال وجود دارد اما انسان‌های خوبی هستند که بدون فساد به کار خود ادامه می‌دهند، گفت: امیدوارم مسئولین پیگیر ماجرا باشند و این موضوع را ریشه‌کن کنند نه که بصورت مقطعی با این موضوع برخورد کنند.

حسینی‌نسب افزود: من به عنوان سرمربی تیم می‌توانم فقط از خودم مراقبت کنم و مسئولیت برخورد با فساد با مسئولین مربوطه است.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک فوتبال با کسب تساوی دو بر دو مقابل سایپا تهران موفق شد سهمیه لیگ یکی فوتبال رشت در لیگ یک را حفظ کند.

Share