فرمانده انتظامی آستارا اعلام کرد؛

درگیری ۳ جوان قره‌سو؛ ۲ نفر با سلاح شکاری ساچمه‌ای زخمی شدند!

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری عاملان نزاع و درگیری قره‌سو این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر با سلاح سرد و ۲ نفر دیگر با سلاح شکاری ساچمه‌ای دچار جراحت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری عاملان نزاع و درگیری قره‌سو این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «عبدالعلی شعبانی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دست جمعی در روستای قره سو این شهرستان ماموران انتظامی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران و بررسی موضوع مشخص شد که ۳ نفر به دلیل اختلاف قبلی و مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شده‌اند افزود: در این درگیری یک نفر با سلاح سرد و ۲ نفر دیگر با سلاح شکاری ساچمه‌ای دچار جراحت شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام تحقیقات هر ۳ متهم این پرونده شناسایی و این افراد که در بیمارستان بستری بودند را با هماهنگی قضائی تحت مراقبت ماموران انتظامی قرار گرفتند.

سرهنگ شعبانی با اشاره به کشف یک تیغه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری از مخفیگاه این افراد گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و جهت تعیین تکلیف در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

Share