عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال

خسروی: خواستند داوران را بخرند، اما نتوانستند؛ تهدید کردند تو را می‌کشیم!

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فضای فوتبال کشور مسموم شده است، گفت: برخی خواستند داوران را بخرند اما آنها را از اتاق‌مان بیرون کردیم و حالا که مقابل آنان ایستاده‌ایم، تهدید کردند که تو را می‌کُشیم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی خسروی در حاشیه مراسم خاکسپاری حسین خوشخوان داور باسابقه فوتبال ایران و در واکنش به حواشی ایجاد شده اخیر، اظهار داشت: خوشخوان ۳۰ سال ما را آموزش داد و همه ما داوران، مدیون او هستیم. ۴۸ ساعت اخیر به دلیل برخی از مسائل، درگیر فضای مجازی هستم، اما حضور در مراسم خاکسپاری حالم را خوب کرد و از همه کسانی هم که تلاش کردند تا بتوانیم این مرحوم را در قطعه نام‌آوران دفن کنیم، تشکر می‌کنم.

وی در واکنش به حواشی پیش آمده، بیان کرد: ما استوری می‌گذاشتیم تا همه برای سلامتی خوشخوان دعا کنند، اما در عین ناباوری طرفداران یک تیم به من فحاشی کردند و همه هم می‌دانند آن تیم، کدام است. در ارتباط به تهمتی که به داوران زده بودند و گفتند، پول می‌گیرند، از داوران دفاع کردم، ولی حالا در فضای مجازی به من حمله شد. اگر موضوعی بوده، برای شرف شما بوده است. کسی حق ندارد به جامعه داوری توهین کند و تهمت بزند. نمی‌دانم چرا جامعه فوتبال بی رحم و فحاش شده است؟ شکایت کرده‌ام و همه باید کمک کنند تا این فضا از بین برود.

عضو کمیته داوران، افزود: تهدید کردند که امروز در مراسم خاکسپاری شرکت خواهند کرد و من را می‌کشند! برای اینکه ثابت کردم، داوران ما باج بگیر نیستند. پیش من آمدند و خواستند باج بدهند، اما آنها را از دفترم بیرون کردم. کمیته اخلاق بخواهد، قطعا سند و مدرک داریم. آنها خواستند کمیته داوران را بخرند، اما ما آنها را بیرون کردیم. این اتفاقات افتاد و همه می‌دانند. عضو کمیته داوران هستم و چرا زمانی که گفتم، کسی توجه نکرد؟‌ باید این افتضاح بالا می‌آمد تا توجه کنند؟ داوران از این موضوع ناراحت هستند. همه در حال تهمت زدن به هم هستند و این زیبا نیست. باج را شما در فوتبال آوردید و تا حدی پول‌های غیر قابل شمارش آوردید که نمی‌دانید چطور خرج کنید، سعی کردید داوران را بخرید اما نتوانستید.

Share