پس از تساوی در اصفهان؛

زارع: سپاهان ما را دست کم گرفت | سپاهان اندازه سه تیم بیشتر از ملوان بازیکن دارد

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تا دقیقه ۹۰ پا پس نکشیدیم و جنگیدیم اما سپاهان اشتباه کرد و ما را دست کم گرفت. تمرین کرده بودیم که روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار زارع شامگاه دوشنبه (۴ اردیبهشت) در نشست خبری پس از تساوی با سپاهان اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و برای هر تیمی که به اصفهان می‌آید و با این جو مواجه می‌شود، کار سخت می‌شود. سپاهان مهره‌های خوبی دارد اما بچه‌های ما پا پس نکشیدند و تا دقیقه ۹۰ جنگیدند تا توانستیم گل تساوی را بزنیم.

او افزود: دوست ندارم در مورد تیم‌های دیگر نظر بدهم اما سپاهان اشتباه کرد ما را دست کم گرفت.

سرمربی ملوان اضافه کرد: بازیکنان ما خوب کار کردند و تنها تیمی بودیم که در دور برگشت مقابل سپاهان در نقش جهان امتیاز گرفتیم.

زارع خاطرنشان کرد: باید به خوبی‌های فوتبال فکر کرد. سپاهان از تیم‌های خوب ایران است. ما هم با شرافت کامل فوتبال بازی کردیم. سپاهان تیم باکیفیتی است اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و اینکه مقابل استقلال و پرسپولیس شکست خوردیم و چهار امتیاز از سپاهان گرفتیم به شرایط هر بازی باید توجه کرد.

او تصریح کرد: از جایگاه ملوان راضی نیستیم اما بازیکنان ما در همه بازی‌ها به همین اندازه جنگیدند ‌که اتفاقات فوتبالی باعث شد همیشه توپ‌های ما تبدیل به گل نشود. هشت بازیکن لیگ یکی ملوان امروز در زمین بودند.

همه تلاشم را برای ملوان کردم

سرمربی ملوان همچنین با بیان اینکه دیگر خطر سقوط را احساس نمی‌کنند، یادآور شد: همه تلاش خود را برای ملوان کردم و کاری به محبوبیت نزد پرسپولیسی‌ها ندارم. اصلا وقت تلف‌کردن ملوان را قبول ندارم. طبیعی بود که جلوی سپاهان به این شکل بازی کنیم.

زارع یادآور شد: تمرین کرده بودیم که روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم اما برنامه اول ما نفوذ به قلب دفاع سپاهان بود. در فوتبال روز دنیا از ضربات ایستگاهی به‌خوبی استفاده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد داوری این دیدار نیز یادآوری کرد: نقش داور چهارم در فوتبال ما بسیار زیاد است، کارت‌ها خیلی زود خرج می‌شد.

سپاهان اندازه سه تیم بیشتر ملوان بازیکن دارد

زارع در پایان تاکید کرد: دلیل نتیجه‌نگرفتن سپاهان، وقت تلف‌کردن ملوانی‌ها نبود. سپاهان اندازه سه تیم بیشتر از ملوان بازیکن دارد. از رامین و فرشاد بپرسید که من به بازیکن مصدوم خود گفتم که بلند شود و بازی کند.

Share