خرید ایمن و ساده انواع گیفت کارت ها

افراد می توانند با خرید گیفت کارت از شرکت های مختلف از هر نقطه ای از کره خاکی از خدمات آنها بهره مند شوند.

یفت کارت ها نوعی کارت هدیه هستند که شامل یک اعتبار مشخص به شکل غیر نقدی می باشند و اعتبار آنها قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد. در اصل این کارت ها می توانند دسترسی به محصولات، برنامه ها، داده ها و کالاهای شرکت های مختلف را برای افراد امکانپذیر و ساده تر کنند.

افراد می توانند با خرید گیفت کارت از شرکت های مختلف از هر نقطه ای از کره خاکی از خدمات آنها بهره مند شوند به همین دلیل این کارت ها می توانند بهترین و مناسب ترین هدیه برای افراد عادی، دانشجویان، گیمرها، نتورکرها و … باشند.

همزمان با پیشرفت علوم و تکنولوژی های مختلف تمامی شرکت ها و موسسه های معتبر اقدام به تولید و عرضه گیفت کارتهای مختلف کرده اند تا موجب رضایت کامل کاربران و مشتریان خود شوند. استفاده از گیفت کارت می تواند نقش زیادی در صرفه جویی در زمان، انرژی و پول افراد داشته باشد اما نحوه خرید این کارت ها اهمیت بالایی دارد و حتما باید به نکات و موارد مختلفی توجه داشته که در ادامه بررسی خواهد شد.

مهم ترین نکات خرید گیفت کارت

همانطور که گفته شد تمامی شرکت های معتبر در سراسر جهان گیفت کارتهایی با قابلیت های مختلف عرضه می کنند و این کارت ها از تنوع و تعدد بالایی برخوردارند و همین امر موجب می شود که بستر مناسبی برای افراد سودجو و کلاهبردار فراهم شود. در زمان خرید گیفت کارت، خرید ویزا کارت آمریکا، خرید مستر کارت مجازی و … لازم است که به نکات و پارامترهای امنیتی مختلفی توجه داشت که مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • ناحیه و ریجن استفاده از کارت چرا که هر کدام از گیفت کارت ها در منطقه ویژه ای فعال هستند به عنوان مثال خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت ریزرگلد مالزی یا خرید گیفت کارت ریزرگلد فیلیپین فقط در کشورهای گفته شده کاربرد دارند.
  • میزان سابقه و اعتبار فروشگاه و سایت عرضه کننده
  • کارمزدها و مالیات های گیفت کارت و …
  • نوع گیفت کارت خریداری شده و خدماتی که می توان از آن بهره مند شد
  • کاربردهای گیفت کارت ها
  • قیمت کارت و نوع ارز رایج آن
  • موارد امنیتی و تاریخ انقضای کارت

گیفت کارت های پرکاربرد و رایج

خوشبختانه امروزه و با پیشرفت های چشمگیر علمی مرزهای جغرافیایی نمی توانند محدودیت های زیادی برای افراد ایجاد کنند و افراد می توانند با خرید گیفت کارت ها از هر نقطه ای از جهان به محصولات و برنامه های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. همانطور که گفته شد شرکت های بزرگی همچون اسپاتیفای، آمازون، نتفلیکس، ای بی و … گیفت کارتهایی با کاربردهای متعدد تولید و عرضه می کنند اما تعدادی از گیفت کارت ها از محبوبیت و کارایی بیشتری برخوردارند.

افراد مختلف قادر خواهند بود از هر نقطه ای از دنیا با خرید گیفت کارت اپل آیتونز از کمپانی اپل، خرید گیفت کارت پلی استیشن از شرکت سونی، خرید گیفت کارت استیم از کمپانی VALVE، خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت، خرید گیفت کارت یوسی پابجی موبایل خرید گیفت کارت ریزر گلوبال گلد از کمپانی Razer ، خرید گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل، خرید گیفت کارت مینت از شرکت Payment wall و … به برنامه ها، داده ها، محصولات و کالاهای شرکت ها دسترسی داشته باشند.

البته هر کدام از شرکت ها می توانند گیفت کارت های متعدد و متنوعی از نظر قیمت، منطقه مورد استفاده، تاریخ انقضا، کارایی و … عرضه کنند. به عوان نمونه خرید گیفت کارت ۱ دلاری ایکس باکس، خرید خرید گیفت کارت ۱۰ دلاری ایکس باکس، خرید گیفت کارت ریزر گلوبال گلد گلوبال، خرید گیفت کارت استیم اوکراین و … هرکدام با اهداف مختلفی انجام شده و کارایی و قابلیت های منحصر به فردی دارند و برای افراد خاصی مناسب هستند.

خرید سریع GiftCard

محبوبیت بالای گیفت کارتها، ویزا کارت مجازی، مستر کارت مجازی، جم بازی و … باعث شده است که امروزه افراد، سایت ها و فروشگاه های متعددی در این حوزه فعالیت داشته باشند. فروشگاه گیفت کارت یکی از معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه است که به واسطه سابقه ۱۲ سال، برخورداری از اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، درگاه بانکی مطمئن، SSL ایمن و همچنین ارائه خدمات مختلفی همچون داشتن پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته، تحویل فوری محصول، شارژ فوری خرید جام بازی، شارژ فوری اکانت بازی ها و برنامه ها و … امکان خریدی سریع و مطمئن را برای کاربران فراهم کرده است و افراد می توانند با خیالی آسوده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

Share