عباسی: راهبرد رهبری در مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت انتخابات تحقق یابد

احکام اعضای ستاد انتخابات ریاست جمهوری در گیلان صادر شد

با صدور احکامی از سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان، رییس، دبیر و اعضای ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گیلان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان؛ محمد جلائی را بعنوان رییس ستاد انتخابات استان و جواد شفیعی ثابت را بعنوان دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان معرفی کرد.

همچنین در احکام جداگانه ای فرهاد براتی به عنوان رییس کمیته پشتیبانی و مالی، سید هاشم حسینی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی، یوسف لطفی نژاد به عنوان رئیس کمیته حراست، سجاد عبداللهیان به عنوان رییس کمیته فناوری اطلاعات، حسین دشمیر به عنوان دبیر ستاد امنیت انتخابات استان، موسی کاظمی به عنوان رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات و امیر حسن زاد رئیس ثبت و احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان گیلان منصوب شدند.

برابر اطلاع رسانی ستاد انتخابات، دهم خرداد هیات های اجرایی در گیلان با تائید هیات نظارت آغاز به کار خواهند کرد.

اسدالله عباسی، هم افزایی، وفاق و همدلی تمامی اعضای ستاد انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه تر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و براساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزیر محترم کشور، همه توان خود را برای ایجاد فضای باشکوه و ارزشمند جهت برگزاری یک انتخابات خوب و با مشارکت همیشگی مردم همیشه درصحنه به کار ببندید.

نماینده عالی دولت در گیلان به تحقق راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در “مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت انتخابات” پیش رو تاکید کرد و گفت: قطع به یقین با بهره گیری از این راهبرد ارزشمند، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در کشور عزیزمان ایران اسلامی با شکوه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر قدرت ملی است، تصریح کرد: ملت ایران و جوانان عزیز که در تشییع پیکر خادم الرضا شهید جمهور عزیزمان حضور تاریخی داشتند، این بیداری، هوشیاری، انگیزه، ایمان و امید را روز به روز افزایش دهند و دشمن را ناکام کنند.

عباسی با اشاره به اینکه در ۱۷ شهرستان و ۲۹ بخش در استان گیلان انتخابات برگزار می شود، گفت: در این ۴۶ هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دو هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

Share