به همت اعضای انجمن

کمک های انسان دوستانه انجمن صنعت پخش گیلان به آسیب دیدگان روستای امام زاده ابراهیم شفت

انجمن صنعت پخش گیلان، در اقدامی نیکوکارانه و خیرخواهانه اقلام بهداشتی، مواد غذایی، تخت بستری بیمار که توسط اعضا انجمن جمع آوری شده بود را راهی روستای امام زاده ابراهیم شفت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  حادثه آتش سوزی بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که در نتیجه آن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی دچار خسارت گسترده شد؛ این حادثه تلفات جانی نداشت، اما دارایی بخشی از روستاییان که از راه کسب و کار امرار معاش می‌کردند به خاکستر تبدیل شد.
اگر چه گروههای امدادی و مسوولان استان کمک‌هایی را برای الیتام درد مردم روانه این روستا کردند، اما همچنان تشکل‌های مردم نهاد مردم روستای امام زاده ابراهیم شفت را فراموش نکرده و همچنان خود را در کنار آنان می‌دانند.
انجمن صنعت پخش گیلان به عنوان یکی از تشکل‌های مهم و موثر مردم نهاد که اقدامات آنان در دوران همه گیری کرونا ماندگار است، در اقدامی نیکوکارانه و خیرخواهانه اقلام بهداشتی، مواد غذایی، تخت بستری بیمار که توسط اعضا انجمن جمع آوری شده بود را راهی روستای امام زاده ابراهیم شفت کرد.
مهندس سامان نظری رییس انجمن صنعت پخش گیلان که عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان را عهده دار است در گفتگویی با خبرنگاران با اشاره به اهمیت نودوستی و کمک به آسیب دیدگان حوادث غیر متقربه گفت:  همه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که نمی‌دانیم که در چند لحظه دیگر بر ما چه خواهد گذشت، ما ایرانی‌ها همیشه در کمک‌های بشر دوستانه و انسانی زبانزد هستیم لذا در مواجهه با چنین حوادثی، همه ما در مقابل هموطنان خود مسوولیت جداگانه‌ای داریم و می‌طلبد که یکدیگر را رها نکنیم.
اعضای انجمن صنعت پخش گیلان از همان زمان اولیه نگرانی لازم از بروز این حادثه را به دنبال داشتند و تلاش شد تا در یک فرصت مناسب کمک‌هایی را برای التیام درد هم استانی‌های خودمان روانه شهرستان شفت نماییم.
رییس انجمن صنعت پخش گیلان با اشاره به تلاش‌های خانواده بزرگ صنعت پخش گیلان در دوران همه گیری کرونا تصریح کرد: در دوران کرونا که بسیاری از حضور در جامعه خود را دور می‌کردند مدیران و پرسنل شرکت‌های پخش با قرار گرفتن در صحنه بازار تلاش کردند تا مردم از جهت تامین مواد غذایی کوچکترین نگرانی را نداشته باشند و در کشور و علی الخصوص گیلان تمامی قفسه‌های فروشگاه‌ها به مراتب پر‌تر از سایر مقطع زمانی بوده است.
نظری افزود: دوران کرونا اگر چه سخت بود و بسیاری از هموطنان خودمان را از دست دادیم اما تجربه بزرگی بود تا در زمان سختی‌ها بتوانیم از مشکلات عبور کنیم؛ لذا شنیدن آتش سوزی مهیب در روستای امام زاده ابراهیم شفت که از روستاهای مذهبی، تاریخی و زیبای گیلان است برای ما دردناگ بود به همین دلیل تلاش شد با همدلی همکاران و اعضای انجمن کمک‌هایی را برای رفع بخشی از مشکلات روستاییان آسیب دیده اهدا کنیم.
به گفته وی این کمک‌ها در کاروانی که متشکل از اقلام مواد غذایی، بهداشتی، تخت بستری بیمار می‌باشد برای کمک به آسیب دیدگان آتش سوزی اردیبهشت ماه سال جاری به آسیب دیدگان روستای امام زاده ابراهیم شفت اهدا شد.

Share