مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خبر داد:

پروژه احداث ۴ فیدر خروجی پست فوق توزیع خشکبیجار مراحل نهایی خود را طی میکند

در راستای تقویت شبکه برق استان گیلان و تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، پروژه احداث ۴ فیدر خروجی پست فوق توزیع خشکبیجار با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم صنعت برق استان به پایان رسید و دو فیدر آن به زودی قابل بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود صادقی خمامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت: «این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال و با هدف افزایش ظرفیت و پایداری شبکه برق در مناطق شمالی و غربی رشت، بویژه مشترکین خانگی، شهرک‌های صنعتی و کشاورزی این مناطق، اجرا شده است.»

وی افزود: “با احداث این ۴ فیدر جدید، ظرفیت پست فوق توزیع خشکبیجار به طور قابل توجهی افزایش یافته و امکان مانور و جابجایی بار در شبکه فراهم خواهد شد.

صادقی اذعان داشت: این امر پایداری شبکه برق را در شرایط اضطراری و همچنین کیفیت برق را برای مشترکین این مناطق به طور چشمگیری ارتقا خواهد داد. “

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تمامی دست‌اندرکاران اجرای این پروژه، ابراز امیدواری کرد به زودی با بهره‌برداری از دو فیدر قابل افتتاح این پروژه مهم، شاهد ارائه خدمات برق مطمئن و پایدار به مشترکین این مناطق باشیم.

Share