مزایای رزرو ویلا از سفرمارکت چیست؟

در این مقاله انواع روش‌های رزرو ویلا از گذشته تا کنون و سریع‌ترین زمان برای پیدا کردن مناسب‌ترین ویلا را به شما معرفی کردیم.

دلتان یک سفر آرامش‌بخش و لذت‌بخش می‌خواهد؟ دوست دارید از فضای معمول زندگی خود دور شوید و به شهر مورد علاقه خود سفر کنید، اما نمی­خواهید در اقامتگاه‌های بوم گردی و هتل اقامت کنید؟ می‌خواهید حریم شخصی بیشتری را در اقامتگاه خود تجربه کنید؟

اگر پاسخ شما به تمامی این پرسش­های بله است، بهترین انتخاب برای شما رزرو ویلا است. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری درباره انواع روش‌های رزرو ویلا و نحوه پیدا کردن ویلای مناسب از سفر مارکت ارائه کنیم.

انواع روش‌های رزرو ویلا

درگذشته برای‌آنکه بتوانید یک ویلا را به‌خصوص در شهرهای شمالی رزرو کنید، لازم بود تا به شماره تلفن صاحب ویلا دسترسی داشته باشید و بعد از هماهنگی‌های لازم کلید ویلا را تحویل بگیرید. این شیوه از رزرو معایب بسیاری داشت.

یکی از مهم‌ترین آن‌ها این بود که شما به‌سختی می‌توانستید شماره‌ی صاحبان ویلا را پیدا کنید. با کلی جستجو نهایتاً می‌توانستید ۲ الی ۳ شماره را پیدا کنید و با سؤال پرسیدن نسبت به امکانات ویلا اطلاعات بیشتری کسب کنید. تا زمانی که ویلا را از نزدیک نمی­دیدید، متوجه نمی‌شدید که چه شکلی است و واقعاً چه امکاناتی دارد.

اگر پولی را بابت رزرو پرداخت می‌کردید و بعد پشیمان می‌شدید، نمی‌توانستید پول خود را پس بگیرید. ممکن بود صاحب ویلا بدقولی کند و ویلایش را به فرد دیگری بدهد. در آخر نمی­دانستید که ویلایی که رزرو کرده­اید چقدر امنیت دارد. تمامی این معایب باعث می‌شد که رزرو ویلا بسیار سخت و طاقت‌فرسا شود.

با ظهور اینترنت و پدید آمدن وب‌سایت‌های رزرو ویلا کار برای مسافران آسان‌تر شد. دیگر می‌توانستند امکانات خدمات ویلای مورد نظرشان را ببینند. عکس‌هایی از آن را ببینند. متوجه شوند در کجا قرار دارد و فاصله­اش از جاذبه­های گردشگری چقدر است. امکان مقایسه ویلاهای مختلف نیز از دیگر مزایای رزرو ویلا به‌صورت آنلاین است. اما اگر بخواهید انتخاب مناسبی داشته باشید، لازم است که به چندین وب‌سایت رزرو ویلا مراجعه کنید.

برای آنکه هم از مزیت‌های رزرو آنلاین ویلا بهره‌مند شوید و هم وقت کمتری را صرف جست‌وجو میان ده‌ها وب‌سایت رزرو این اقامتگاه کنید، می‌توانید به بازار آنلاین خدمات سفر که با نام سفرمارکت شناخته می‌شود، مراجعه کنید.

در این وب‌سایت شما می‌توانید لیستی جامع از ویلاهای مختلفی که توسط چند ده وب‌سایت رزرو ویلا عرضه شده‌اند را در یک صفحه مشاهده کنید.

مزایای رزرو ویلا از سفر مارکت

علاوه بر مزایای رزرو آنلاین ویلا، در سفر مارکت می‌توانید تعداد زیادی از ویلاهای موجود در بازار آنلاین سفر را در یک صفحه و به‌صورت یک لیست مشاهده کنید. این شیوه از نمایش این امکان را به شما می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مناسب‌ترین ویلا را از نظر امکانات، قیمت و ظرفیت برای خود انتخاب کنید.

همچنین با انتخاب گزینه «قیمت» که بالای لیست نتایج جستجو قرار دارد، می‌توانید این لیست را بر اساس ارزان‌ترین تا گران‌ترین ویلا و بالعکس مرتب کنید. در نتیجه در زمان کمتری ارزان­ترین ویلاها یا لوکس­ترین را پیدا می­کنید.

در بخش فیلترها، در قسمت نوع اقامتگاه می‌توانید اقامتگاه مورد نظرتان را از میان گزینه‌های زیر انتخاب کنید:

  • ویلا
  • هتل آپارتمان
  • سوئیت
  • کلبه
  • خانه
  • آپارتمان

همچنین می‌توانید در بخش فیلترها «بازه قیمت» را مشخص کنید. اگر تمایل دارید که ویلای شما نفر اضافه را نیز پذیرش کند، گزینه «نفر اضافه» را نیز فعال کنید تا لیست نتایج جستجو تنها ویلاهایی رو به شما نمایش دهد که متناسب با شرایط شما است.

با کلیک بر روی هر ویلا می‌توانید عکس‌هایی از آن ویلا را مشاهده کنید و امکانات و خدمات آن را ببینید.

هر زمان که نیاز به سؤال داشتید یا در هنگام انتخاب ویلا به مشکل برخوردید، می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعت سفرمارکت استفاده کنید.

تمامی ویلاهایی ارائه شده در سفرمارکت جزء ویلاهای معتبر هستند و تحت نظارت وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری است و شما با خیال راحت و بدون نگرانی می‌توانید آن­ها را رزرو کنید؛ بدون آنکه ترسی از بابت امنیت ویلا داشته باشید.

اگر حوصله نشستن پشت لپ‌تاپ یا کامپیوتر را ندارید، می‌توانید اپلیکیشن سفرمارکت را بر روی گوشی اندروید یا “ios” خود نصب کنید و با چند کلیک لیستی جامع از ویلاهای ارائه‌شده در بازار آنلاین سفر را بر روی گوشی هوشمند خود مشاهده کنید.

بعد از انتخاب مناسب‌ترین ویلا بر روی گزینه «مشاهده و رزرو» و سپس «مشاهده و خرید» کلیک کنید تا به وب‌سایت عرضه‌کننده آن ویلا متصل شوید. در آن وب‌سایت می‌توانید امکانات، مشخصات، مقررات و عکس‌های بیشتری از آن ویلا را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

به‌طورکلی اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن مناسب‌ترین ویلا را بر اساس قیمت، محل قرارگیری، ظرفیت و امکانات انتخاب کنید، سفرمارکت برای شما مناسب است.

با رزرو ویلا چه امکاناتی دریافت می‌کنیم؟

بسته به ویلایی که قصد رزرو آن را دارید و هزینه‌ای که حاضر هستید بابت آن بپردازید، امکانات و خدمات که به شما ارائه می‌شود، متفاوت می‌گردد. اما به‌طورکلی امکانات و خدمات زیر در ویلاهای مختلف به مسافران ارائه می‌گردد:

  • آشپزخانه
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی
  • مبلمان
  • تلویزیون
  • سشوار
  • اتو
  • لوازم آشپزخانه نظیر یخچال، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، مایکروویو، چای‌ساز
  • پارکینگ

اگر به سراغ ویلاهای لوکس‌تر بروید، امکانات نظیر استخر، سونا، جکوزی، میز بیلیارد، میز فوتبال‌دستی، باربیکیو و آلاچیق نیز به شما ارائه می‌گردد.

در هنگام رزرو ویلا به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین نکته‌ای که در هنگام رزرو ویلا باید به آن توجه کنید، امکانات و خدمات آن ویلا است. مورد دوم مساحت ویلا و تعداد تخت‌هایی است که در آن قرار دارد. حتماً به ظرفیت ویلا توجه کنید تا تعداد نفراتی که با خود به همراه می‌برید، بیشتر از حد مجاز نشود.

به این نکته توجه کنید که آیا ویلا به‌صورت دربست به شما ارائه می‌شود یا خیر. مطمئن شوید که ویلا پارکینگ هم دارد. به محل قرارگیری ویلا توجه کنید. آیا نزدیک به جاذبه­های گردشگری موردنظرتان است یا خیر، فاصله آن با سوپرمارکت و نانوایی چقدر است؟ آیا نزدیک ساحل یا جنگل است؟

اکثر ویلاهایی که به مسافران ارائه می‌شوند، قوانینی دارند که باید به آن‌ها توجه کنید. برخی از رایج‌ترین این قوانین را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • امکان برگزاری مهمانی در ویلا ممنوع است.
  • امکان بردن حیوان خانگی در ویلا ممنوع است.
  • امکان کشیدن سیگار و قلیان در داخل ویلا ممنوع است.
  • حتماً باید کارت شناسایی و مدرک محرمیت را ارائه کنید.

این قوانین در همه ویلاها صدق نمی‌کند و در هنگام رزرو ویلا حتماً قوانین مربوط به آن ویلا را مطالعه کنید.

به این نکته نیز توجه کنید که قیمت ویلا به عواملی نظیر زمان رزرو، مساحت، ظرفیت، امکانات و خدمات ویلا بستگی دارد.

جمع‌بندی

ویلا یکی از بهترین اقامتگاه­ها برای افرادی است که به دنبال امکانات و خدمات خوب در کنار فضای شخصی بیشتر و آزادی عمل بالاتر در اقامتگاهشان هستند. در این مقاله انواع روش‌های رزرو ویلا از گذشته تا کنون و سریع‌ترین زمان برای پیدا کردن مناسب‌ترین ویلا را به شما معرفی کردیم. هم چنین به چند نکته اشاره کردیم تا در هنگام رزرو ویلا به آن­ها توجه کنید.

Share