امام‌ جمعه آستارا:

آیت‌الله رئیسی پاداش خدمت خالصانه به مردم را گرفت | برای خدمت به ملت احساس خستگی نمی کرد

امام جمعه آستارا گفت: آیت الله رئیسی پاداش خدمت خالصانه خود به ملت را از طرف خدا گرفت و به مانند شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر نام و یادش در قلب ها ماندگار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی امام جمعه آستارا در آئین بزرگداشت آیت الله رئیسی در مسجد جامع این شهرستان گفت: امروز مظلومیت شهید بهشتی را می توانیم در شهید آیت الله رئیسی ببینیم.

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی افزود: آیت الله رئیسی در این سالهای پرفروغ خدمت مورد هجمه تهمت های زیاد بود اما عاقبت این شخصیت والامقام به شهادت نائل آمد.

وی اضافه کرد: مستضعفان تازه بواسطه خدمات آیت الله رئیسی احساس امنیت می‌کردند و نمونه آن را در دعای خیر آن پیرمرد در روز افتتاح سد مشترک ایران و اذربایجان دیدیم.

امام جمعه آستارا ادامه داد: آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری ایران هیچ وقت در راستای خدمت به ملت احساس خستگی نمی کرد و حتی در روزهای جمعه نیز آماده خدمت بود و همه این اقدامات و ویژگی ها ایشان را به یک الگوی ممتاز تبدیل کرد.

باقری ارومی گفت: همراهان شهید رییسی هم بانی خیر و برکت بودند و به نوعی در سالروز ولادت امام رضا (ع) همه آن خادمانِ مردم از طرف خدا انتخاب شده بودند و پاداش خدمت خودشان را گرفتند.

روز گذشته (۳۰اردیبهشت) بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی “قیز قلعه‌سی” به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در “جنگل دیزمار” در محدوده بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

از جمله سرنشینان این بالگرد، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی” رئیس‌جمهور، آیت‌الله “آل هاشم” امام جمعه تبریز، “حسین امیرعبداللهیان” وزیر امور خارجه و “مالک رحمتی” استاندار آذربایجان شرقی بودند. در جریان این حادثه همه سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

Share