برگزاری انتخابات اتحادیه صنف بارفروشان میوه تره بار در مهدیه رشت

از دو میدان ولیعصر واقع در احمد گوراب و میدان بزرگ میوه و تره بار آزادی واقع در بلوار مدرس افرادی خود را کاندیدا کردند که مهمترین ائتلاف در بین نامزدهای میدان آزادی رشت دیده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، انتخابات اتحادیه صنف بارفروشان میوه تره بار شهرستان رشت فردا از ساعت ۹ صبح با نظارت مستقیم بازرسین امور اصناف سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان برگزار می گردد.

پس از این انتخابات فرصت حضور یک دوره ۴ ساله برای منتخبین اتحایده صنف میوه و تره بار شهرستان رشت فراهم می آید.

از دو میدان ولیعصر واقع در احمد گوراب و میدان بزرگ میوه و تره بار آزادی واقع در بلوار مدرس افرادی خود را کاندیدا کردند که مهمترین ائتلاف در بین نامزدهای میدان آزادی رشت دیده می شود.

در این ائتلاف آقایان محمود رضایت بخش رضایی، محمد رضا گلریز پیر کلاچاهی، سید حسن رضائی درویشی، مهرداد پور آقایی و محمد رضا خندان آلمانی برای کرسی هئیت مدیره اتحادیه و سید سامان خوشکلام که اکنون در هئیت مدیره حضور دارد، به دلیل حضور دو دوره مستمر در هئیت مدیره، در این دوره از انتخابات برای کرسی بازرس اتحادیه صنف میوه تره بار نامزد انتخابات فردا خواهند بود.

انتخابات اتحادیه صنف مذکور از گذشته به دلیل وحود وحود وحدت و همسویی را که رئیس اتحادیه در طی ۱۶ سال گذشته ایجاد کرده بود، قطعا در یک فضایی دوستانه همراه با رقابت سالم برگزار خواهد شد، آقای ابراهیم حسنی از چهره های مورد اعتماد در بازار میوه و تره بار رشت در طی ۱۶ سال گذشته مسوولیت این اتحادیه را عهده دار بوده و تلاش هایی ایشان در پیشبرد اهداف اتحادیه ماندگار خواهد بود.

کاندیداهای یاد شده بالا هم از افراد مورد وثوق میادین و بار فروشان میوه و تره بار هستند و بر اساس آنچه که ارزیابی می شود دوره پیش رو با حضور افراد مجرب می تواند برنامه های آتی اتحادیه را در مسیر کاهش مشکلات و دغدغه های اعضا و ایجاد امکانات و تمرکز میادین در یک مجموعه بزرگ محقق نماید.

انتخابات فردا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت واقع در مهدیه رشت از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ ادامه خواهد یافت.

Share